wtw Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Od kilku dni borykam się z problemami związanymi z odpalanie Forestera 2.0 diesel. Raz się dał odpalić, następnego dnia już tylko z kabla, kolejny dzień znowu kręci i zapal, mija doba i znowu klops. Dziś rano samochód miło mnie zaskoczył, odpalił za pierwszym razem. Nim ruszyłem w drogę pozwoliłem silnikowi popracować na postoju jakieś 3-5 minut. Jadę sobie zadowolony, ujechałem tak ze 3 km, próbuję przyspieszyć a Forek wręcz przeciwnie traci moc, no to noga z gazu, myślę silnik zimny więc nie ma co szaleć. Przejechałem tak kolejne 2 km, próba przyspieszenia, no i się zaczęło. Kolejne 10 km przejechałem z prędkością max 50 km/h stylem żabki, nie udało mi się wejść na obroty wyższe jak 2000/min. Przy wciskaniu pedału gazu, samochód tak jakby się dławił. Moja diagnoza: kiepski olej napędowy (ostatnio by poprawić parametry tego co w zbiorniku, dotankowałem jakiegoś Diesel Gold + dodatek stp). I teraz mam pytanie do Was, czy do oleju napędowego pod czas tankowania można dolać odrobinę etyliny w celu poprawienia parametrów ON, słyszałem, że przy obecnych warunkach pogodowych takie rzeczy się stosuje, rzekomo w merolach nawet 10 % jest dopuszczalne, standardowo słyszałem o max 3% dodatku benzyny do ON o Wy na to, czy takie rzeczy można robić naszym boxerkom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOBK Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Zdaje się, że lepiej jakiegoś szuwaksu dolać niż benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichu1234 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Niby mozna ale lepiej kupić taki uszlachetniacz w przezroczystej buteleczce. Jest to koncentrat na 600 l(mogę sprawdzić pózniej nazwę) , my używamy tylko tego w koparkach i naprawdę dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Może parafina przytkała filtr... Żeby jakiś szuwaks był skuteczny to warto by wstawić auto do garażu, żeby się rozpuściło to co mogło stężeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się