Jump to content

wtw

Użytkownik
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Dobry

About wtw

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WOT
  • Auto
    Subaru Forester 2.0D XC

Recent Profile Visitors

364 profile views
  1. Cześć, odkopię temat, ponieważ dziś w moim Foresterze SH SBD, pojawił się dość podobny problem. Różnica jest taka, że do dziś wszystko było ok poza pukaniem odczuwalnym na kierownicy o czy pisałem jakiś czas temu w tym wątku https://forum.subaru.pl/topic/106303-czy-to-maglownica/?tab=comments#comment-2888244 Dziś przy manewrach na parkingu i dość mocnym kręceniem kierą (zawracanie na 4 razy), momentami stojąc w miejscu, poczułem taki jakby łagodny przeskok. Coś w stylu, kręcisz kierownicą, koło napotka przeszkodę, nierówność i nagle ją pokona. No i się zaczęło. Gdy samochód się
  2. Pozdrowienia dla ekipy dwóch fajnych grafitowych Forków SG, jeden na blachach GDA, napotkanych dziś koło 16-17 w Ustrzykach Górnych pod sklepem. Fajnie zrobione autka wyprawowe.
  3. wtw

    Czy to maglownica?

    U mnie przy około 90 kkm to zauważyłem. Panowie z Józefowa koło Wawy powiedzieli mi że ten typ tak ma i odradzili to regulowanie. Wydaje mi się, że teraz gdy jest chłodniej niż latem, tego stuku nie słychać, albo już się przyzwyczaiłem.
  4. wtw

    Czy to maglownica?

    Sorry, nie zaglądałem tu ostatnio. No mi powiedzieli, że to ta elektryczna maglownica i że to norma że łapie jakiś luz z wiekiem. Niestety nie da się nic tam skręcić czy wyregulować. Tzn. próba zlikwidowania luzu może wiązać się z tym, że kiera przestanie odbijać.
  5. Ja cały czas tankuje na Shell Diesel V-power, więc przynajmniej teoretycznie powinno to być to lepsze paliwo. Spróbuję z tym dodatkiem zobaczymy czy coś się zmieni.
  6. Spróbować nie zaszkodzi. Jaki dodatek sugerujesz do diesela?
  7. Ehh a je dalej nie wiem co to. Dwa dni pięknej gładziutkiej jazdy. Nawet raz nie szarpną, nie zatelepał. Dziś rano wsiadam i znów to bububu, a warunki pogodowe praktycznie takie same, to samo paliwo, ten sam kierowca. Jak tu żyć .
  8. Dzięki za odzew w temacie dwumasy. Samochód serwisuję nie w ASO, ale u ludzi, którzy podobno zajmują się wyłącznie marką Subaru (Józefów koło Wawy). Co do szarpania to najdziwniejsze jest to, że raz szarpie a innym razem nie. Według mechanika gdyby to była dwumasa to miałbym problemy z wrzucaniem biegów, a u mnie wchodzą dość gładko. Jest jeszcze jeden taki dziwny objaw, a mianowicie samochód rusza, ma już wyższe obroty i nagle auto przede mną zaczyna z jakichś powodów hamować, nie ma czasu na hamowanie silnikiem, wiec od razu nogi lecą na hamulec i sprzęgło i wtedy jest takie dziwn
  9. Nikt nic nie napisze w temacie objawów padającej dwumasy w Subaru Boxer Diesel? Czym może grozić jazda z padającym sprzęgłem? Może opiszę jak to u mnie wygląda. Generalnie przy ruszaniu na zimnym raz szarpie, że aż cała buda się telepie by za chwilę ruszyć gładziutko. Innym razem szarpie przy każdym ruszaniu. Jeszcze innym przez jakiś czas jest gładziutko. Próbowałem to skojarzyć z warunkami atmosferycznymi i powiem szczerze, że specjalnie nie ma reguły. Robię krótkie przebiegi więc sprzęgło jest non stop w użyciu. Mechanik u którego serwisuję twierdzi, że teoretycznie wszy
  10. Finalnie tak też potraktowałem te informacje, choć początkowo, wzbudziły we mnie pewną nieufność do marki. Próbowałem też znaleźć coś w sieci na temat tego rozpadania się i nic nie znalazłem. Więc można to potraktować jako bajki.
  11. Akurat w moim przypadku testy długodystansowe niekoniecznie mają znaczenie, ponieważ w ciągu roku robię dość małą liczbę km. Średnio 11kkm.
  12. 1 MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwis
  13. A te GoodYear to jaki był to model i jak się sprawowały? Rozważam zakup opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5. W testach rzekomo to czołówka, aczkolwiek nie wiem czy takie testy są wykonywane w 100% obiektywnie. Mam też informację od wulkanizator,a, u którego zmieniam kapcie, że mieli sporo sygnałów o rozpadaniu się opon tej firmy. Nie mówię tu o tym konkretnym modelu, który wskazałem tylko ogólnie. Samochodem wożę rodzinę, więc takie info nieco mnie przeraziło.
  14. Czy ktoś może mi napisać jakie są typowe objawy padającej dwumasy w SBD? Chodzi mi o takie objawy, które bezsprzecznie o tym świadczą. Z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...