Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem silnika


SUBI-KRIS

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o przepustnicę to się nie boję tylko ew. poproszę o zdjęcie poglądowe co odkręcić/wymontować.

 

wyjecie samej przepustnicy i umycie z zewnatrz nic nie da.. zacina sie mechanizm w srodku. Nie polecam tego rozbierac jesli masz problem z poskladaniem mebli z Ikei... Nowa do tanich nie nalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem i za sugestie odnośnie tego tematu. :D

 

:arrow: Dla tych co maja podobny problem z odpalaniem zimnego silnika (''czasami'' :!: a w pózniejszym stadium coraz czesciej aż do dużych problemów z uruchomieniem :!: ) może będe miał rozwiązanie tego problemu :!: :idea::lol:

 

Dzisiaj zaprowadziłem moja SUBI do "SZPITALKA" --Scooby Clinic - Subaru tuning specialist ( http://www.scoobyclinic.com/) :lol::P bo juz nie wytrzymałem nerwowo :twisted: z tym problemem i żal mi było Subi :cry: . Pojezdzili z kompem, pobadali, posłuchali i po godzinie znalezli ''wirusa'' :wink: prawdopodobnie w moim przypadku był to termostat ale dokładniej i czy napewno dobrze zrozumiałem to napisze jutro bo SUBI została w ''SZPITALU" :P bo za pózno przyjechałem i po badaniu nie było czasu na wymiane, a pozatym jestem na obczyznie i jest troche trudniej (bariera językowa itd...) ale myszle że trafiłem na dodry ''SZPITAL dla SUBI'' :!: :D:mrgreen:

 

Reszte szczegółów podam jak odbiore SUBI :) Do usłyszenia aha a o ten pisk w okolicach przepustnicy to postaram sie dopytać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj rano na Discovery był program fani czterech kółek, gdzie tym razem kupowali mercedesa Crossword i ten co kupuje auta stwierdził że sam dał się złapać na manewr stosowany przez handlarzy, który polega na tym ze jak sprzedają auta to je pokazują nabywcy wcześniej rozgrzewając silniki, prowadzący po zakupie tego merca do remontu następnego dnia miał problemy z odpaleniem zimnego silnika i właśnie opisał to, że dał się na to złapać i stwierdził ze to prawdopodobnie wina zaworu rozruch zimnego czy jakoś tak , nie miałem okazji obejrzeć do końca tego odcinka bo musiałem do pracy jechać ale postaram się odszukać tego odcinka w necie chyba że ktoś wie o co chodzi to może się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wina zaworu rozruch zimnego czy jakoś tak

 

inaczej silniczka krokowego... ale w legacy po 2003 roku role silniczka krokowego przejela przepustnica.

 

Mhm, jak to mawiają człowiek uczy się całe życie :D

 

A już myślałem że to jakieś inne ustrojstwo, które może szwankować i czyszczenie przepustnicy u niektórych nic nie daje bo wina leży po zworze rozruchu zimnego. Ale i tak odszukam ten odcinek w necie i zobaczę jak spece z UK se poradzili z tym, czy wymieniali na nowy czy czyścili (nieraz ciekawe komentarze dodają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...