Naruk08PL Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jak w tytule koledzy, musze wymienić półośki i to raczej wszystkie w dziadzie, nie stać mnie na nowe , a do 1,8 ciężko dostać ,tak więc pytanko brzmi : czy podejda z imprezki , legacy II , może forka? czy musze kupować właśnie te od 1.8 czy może to byc 2.0 czy 2.2 . A może komuś takowe graty zawalają miejsce i chciałby sie niedrogo pozbyć ? Za wszelaką pomoc z góry dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 W katalogu może sprawdzałeś czy właśnie od 2.0 i 2.2 są takie same? Ostatnio dowiedziałem się, że od 2WD i 4WD mają różną ilość zębów, ale nie wiem właśnie jak jest z różnymi wersjami silnikowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie posiadam katalogu , a sklep dziś czynny krócej do tego sobota leń i wiara w doświadczenia forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 http://www.main.experiencetherave.com/s ... og_-_FULL/ Tu jest katalog. Mam 4 półośki od 2.0, z tym, że jedna raczej na przeczekanie, bo jakiś rzeźnik przyspawał koszyk Mam też większość przegubów. Tak z ciekawości - ile krzyczą za nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Za cale półośki nie wiem ale przeguby to 140 zł sztuka około bez względu czy wew czy zew tak wiec półoś pewnie 2 x tyle... Dzieki za katalog mam zajęcie na resztę wieczoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Do swojego antyka założyłem jedną półoś z GT-ka a drugą z legaca II z automatem. Chodzi oczywiście o przód. Wszystko było P&P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 To jest różnica pomiedzy przodem a tyłem? W sensie , czy na tył też moge upchnąć Legasia II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Piszę tylko o tym co osobiście sprawdziłem i jestem tego na 100 % pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Wał napędowy - półoś - GENERAL RICAMBI Subaru LEGACY I (BC) (1989.01 - 1994.08) 1800 4WD 103KM Dodatkowe informacje: Lokalizacja w aucie: Oś przednia Długość [mm]: 685 Zewn. uzębienie, od strony koła: 27 Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego: 25 Wiem napewno że z Legacy II bedą pasowały. w Legacy I przód i tył są takie same tego też jestem pewien. Rodzaj Części: Półosie Producent: EAI-Francja Jakosc: PJ Pojemność silnika: 1.8 Przód/Tył Od legacy III i forka dłuższe o 3mm ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się