relom Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (bo w Polsce nie można) :gulp: na tempomacie i postanowiłem przyśpieszyć z kierownicy gwałtownie na więcej, za chwile wywaliło mi check engine i miga Cruise, na szczęście mam przycisk kasujący ECU trzeba przytrzymać parenascie sekund i potem na jałowym biegu go zostawić na benzynce z 5 min, a później w pełnym zakresie obrotów pojeździć i jest ok! Ale od czego się to wzięło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 powinieneś się podłaczyć do "wieszcza" i zczytać błedy. Sygnalizacja check+ cruise, pojawia się z wielu przyczyn np. padająca lambda, u mnie np. wywaliło, jak się przepalił bezpiecznik do świateł STOP (wcześniej pojawiało się nagle i gasło po zastosowaniu procedury jak u Ciebie, aż zapaliło się na stałe ). W przypadku złego składu spalin, problem bedzie Ci się powtarzał, ale tylko wieszcz prawdę Ci powie, albo nie - na dwoje babka wróżyła pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 a moze wyregulowac gaz porzadnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 podłącz, zczytaj błędy i wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jaki przebieg i kiedy zawory ustawiane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 jaki przebieg i kiedy zawory ustawiane? kupilem 10 stycznia nie mam pojecia 109 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 warto sprawdzic co z zaworami przy Twoim silniku to smieszny koszt (max 300zł z regulacja) moze przyczyna check sa wypadajace zaplony, a on sa spowodowane wlasnie niewlasciwymi luzami na zaworach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 warto sprawdzic co z zaworami przy Twoim silniku to smieszny koszt (max 300zł z regulacja) moze przyczyna check sa wypadajace zaplony, a on sa spowodowane wlasnie niewlasciwymi luzami na zaworach przeglądałem forum i wkurza mnie, że odrazu odsyłają na regulacje zaworów w każdym przypadku, pojechałem do znajomego mechanika i odrazu mówi, że albo ujebana przepustnica albo przepływomierz. Przepływomierz wyczyścił dalej to samo, przepustnica syf straszny przeczyścił nagle olśnienie dla auta: Idealne obroty, idealnie się zbiera, przy przełączaniu na zimnym na gaz nie gaśnie. Nie wiem po co odrazu we wszystkich wątkach straszycie regulacją zaworów, jak to częst błahostka w postaci wyczyszczenia układu dolotowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 W moim Forku, po przejechaniu ok. 100 km i odstaniu kilku godzin a następnie ponownej jazdy też sie zapalał, po podpięciu pod kompa, wyskakiwał komunikat problemu z wałkiem rozrządu. Po wymianie rozrządu wszystko git. Popieram "dzidzi". Przyczyny mogą być różne. Zacznij od wieszczenia z komputerka. -- 20 sty 2012, o 12:34 -- W moim Forku, po przejechaniu ok. 100 km i odstaniu kilku godzin a następnie ponownej jazdy też sie zapalał, po podpięciu pod kompa, wyskakiwał komunikat problemu z wałkiem rozrządu. Po wymianie rozrządu wszystko git. Popieram "dzidzi". Przyczyny mogą być różne. Zacznij od wieszczenia z komputerka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 u mnie było to błąd wywalonego cat'a z wydechu... Ale najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie się pod kompa takie ci tak wyskakuje żeby zobaczyć o jest źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 przeglądałem forum i wkurza mnie, że odrazu odsyłają na regulacje zaworów grzecznie zapytalem jaki masz przebieg i kiedy byla regulacja napisales ze ponad 100kkm i nie wiesz kiedy byla robiona kontrola SUBARU zaleca regulacje co 100kkm a w przypadku LPG co 50kkm wybor nalezy do ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 posiadam ten sam model 2007r. AMERYKANSKA WERSJA + POLSKIE PALIWO= NISKA PRZEPUSTOWOŚĆ KATALIZATORÓW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 AMERYKANSKA WERSJA + POLSKIE PALIWO= NISKA PRZEPUSTOWOŚĆ KATALIZATORÓW Możesz jasniej..... Cos nie tak z polskim paliwem? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 jest to wniosek wielu użytkowników i serwismenów - jest różnica między polskim a usa paliwem jak i sondą wersji europa i amerykańcem; no i amerykańce mają 3 katy; a niska przepustowość kat. to nazwa błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 czyli co najlepiej na shellu, bp tankować 98 i gaz usunąć z auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 jest to wniosek wielu użytkowników i serwismenów - jest różnica między polskim a usa paliwem jak i sondą wersji europa i amerykańcem; no i amerykańce mają 3 katy; a niska przepustowość kat. to nazwa błędu Przejechałem USspecem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i znam wielu użytkowników, którzy zrobili łącznie miliony km dlatego napiszę - większej głupoty dawno nie słyszałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 relom, jeśli masz gaz pogadaj z forumowiczem Jako znawcą tematu LPG w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 czyli co najlepiej na shellu, bp tankować 98 i gaz usunąć z auta? jezeli po przeczyszczeniu wszsytko jest ok, to po co :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 czyli co najlepiej na shellu, bp tankować 98 i gaz usunąć z auta? jezeli po przeczyszczeniu wszsytko jest ok, to po co :?: to jest parodia tego, że wszyscy psioczą na gaz (że gaz do kuchenek i na biwak) Jest OK i bede gazował zawsze nawet swojego turbolota latającego w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 to jest parodia tego, że wszyscy psioczą na gaz (że gaz do kuchenek i na biwak) Jest OK i bede gazował zawsze nawet swojego turbolota latającego w powietrzu olej tych "mondrzejszych i wszystko wiedzacych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 tia, jak ta dyskusja ma się do tematu? że zacytuje Kazia - "ni w dupę, ni w oko" Może by zamknąć ten wątek, bo czas się marnuje przeglądając tę "konstruktywną" , wysokich lotów dyskusję? pozdrawiam z poniedziałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relom Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 panowie znow sie pojawilo 2 dni z rzedu.... jednak chyba lpg cos szkodzi bo 2 dni pod rzad sie pojawia checengine + cruise i przejechalem ten sam odcinek na benzynie i nic sie nie dzialo co moze byc? moze jakas zla kijowamieszanka lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się