remix Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 jak się objawia brak wyregulowanych zaworów? są jakieś widzialne/słyszalne efekty? pozdr Podłącze się do pytania Silnik przerywa na wolnych obrotach. Pogarsza się "wkręcanie" na wyższe obroty. czy na biegu jałowym też można zaobserwować jakieś dziwne zachowanie? czy np. kolor spalin ma w tym wypadku też jakieś znaczenie? z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 czy na biegu jałowym też można zaobserwować jakieś dziwne zachowanie? Silnik przerywa na wolnych obrotach. Znaczy się nierówna praca. Coś jakby wypadanie zapłonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genero Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 A czy przy takiej nierównej pracy - rozumiem że jej powodem jest niedomykanie się zaworów- można upewnić się co do przyczyny bez demontażu silnika? Mam na myśli sprawdzenie np kompresji. Czy do sprawdzenia luzu też trzeba wyjąć silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 jak się objawia brak wyregulowanych zaworów? są jakieś widzialne/słyszalne efekty? pozdr Moze byc tj jak pisza koledzy problemy z wolnymi obrotami, wkrecaniem, itd ale NIE MUSI tak byc ! U mnie zawory byly regulowane po ok 50kkm, ale zaden z tych objawowo nie wystepowal. Oczywiscie wszytsko zalezy jak mocno sa rozregulowane i ile czasu tak jezdzimy. Na identyfikacje jest za to inny sposob, prosty i "bezbolesny" - podpiecie sie pod ECU :wink: Nie wiem czy tak mozna stwierdzic we wszytskicj silnikach, ale moj serwis i diagnosta tak wlasnie sprawdza co przeglad (co 15kkm) i wydaje opinie czy regulujemy czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remix Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 dzięki za info, czy w 3.0 H6 też da radę to sprawdzić podpinając do koputera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 OK szczur75, widzę że masz outbacka H6, powiedz proszę – ile płaciłeś za regulację zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się