Kacir Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Cześć, kupiłem imprezę z 1996r. z silnikiem 2,0 bez turbo i jestem ciekawy jaki jest w nim wtrysk, czy ewentualnie można ten samochód odpalać na zaciąg czy tylko z drugiego akumulatora, czy można nim jeździć na luzie czy lepiej cały czas na biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wtrysk pewnie semi-sekwencja, zapalać najlepiej ze swojego akumulatora. Chyba że jesteś: 1 pożyczalski, 2 aku padł, 3 lubisz nawiązywać nowe kontakty pożyczając prąd Wtedy możesz pożyczać, chyba nawet jest opis podpięcia w instrukcji więc producent przewidział taką możliwość. Wszystko można odpalac na zaciąg, tylko trzeba to robić z głową i liczyć się z ewentualnyymi konsekwencjami. Nie można pozwolić aby silnik nagle zaczął sie obracać, moment zakręcenia musi byc delikatny. Widziałem kilkakrotnie jak ludzie rozpędzają auta wbijają 2 bieg i puszczają sprzęgło- masakra silnik nagle wskakuje na 3000obrotów barbażyństwo. Dawniej zdarzało się że trzeba było coś na pych rozruszać wtedy sprawdzałem czy to nie mechaniczna usterka silnika ( czy wał się obraca na najwyższym biegu gdy popchniesz recznie auto) jeśli wszystko ok to wrzucałem najwyższy bieg i jak tylko auto ruszyło powoli puszczałem sprzęgło, lub jak stało z góry zapinałem 5 puszczałem sprzęgło puszczałem hamulec i zapalał. Silnik powolutku zaczynał sie obracać i przy 300 obrotach zazwyczaj załapywał, jeśli nie, rozpędzało sie bardziej bez wciskania sprzęgła bo opór silnika był malutki. Pamiętaj palenie na pych to osatecznoś lepiej kupic nowy akumulator i mieć spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Cześć, kupiłem imprezę z 1996r. z silnikiem 2,0 bez turbo i jestem ciekawy jaki jest w nim wtrysk, czy ewentualnie można ten samochód odpalać na zaciąg czy tylko z drugiego akumulatora, czy można nim jeździć na luzie czy lepiej cały czas na biegu? Silnik pewnie podobny do mojego, czyli OHC, 16 zaworowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa i dwoma (przynajmniej tak powinno być) katalizatorami Jak w większości w miarę nowoczesnych knstrukcji nie powinno się odpalać na pych Jeżdżenie na luzie o ile wiem jest niemile widzianą praktyką, i to nie ze względu na silnik, ale na fakt, ze w sytuacji zagrożenia nie możesz użyć silnika do hamowania ani do nagłego przyspieszenia. Jak hamujesz silnikiem to paliwo i tak jest nie jest podawane, chyba, ze obroty spadną poniżej 1,5 tys czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacir Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wszystko co do tej pory udało mi się znaleść na temat tego silnika to właśnie że jest to wtrysk wielopunktowy a teraz mi to potwierdzacie, ok. ale co to jest semi-sekwencja??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Powinieneś mieć wielopunkt, na kolektorze dolotowym powinieneś mieć po jednym wtryskiwaczu na kanał (powinny cicho cykać), a semisekwencja tzn są sterowane parami po 2 a nie każdy z osobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacir Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Serdeczne dzięki za wszystkie wyjaśnienia, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi