filipozz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam, mam SI RX MY99 i chciałbym założyć hamulce od GT. Czy będą pasowały zaciski na zwrotnice, czy ją też należałoby zmienić? I co z tyłem, jeżeli jest bęben? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam,mam SI RX MY99 i chciałbym założyć hamulce od GT. Czy będą pasowały zaciski na zwrotnice, czy ją też należałoby zmienić? I co z tyłem, jeżeli jest bęben? Zaciski przednie powinny pasować plug & play (bez zmiany zwrotnicy). Po prostu zdejmujesz stare zaciski i tarcze (277 mm), a następnie zakładasz gietekowe zaciski i gietekowe tarcze (294 mm). Co do konwersji tyłu bębny :arrow: tarcze, to nic Ci nie pomogę, poza stwierdzeniem, że chyba ktoś na forum to robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hienu Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zakładałem do rx cały zestaw hamulców z sti my 98 i przód zacisk dwu tłoczkowy wraz z jarzmem mocującym pasuje na zwrotnice od N/A oczywiście po zmianie tarczy na 277 mm.Natomiast z tyłu zmieniłem cała zwrotnice razem z tarcza wentylowana i linkami do ręcznego(sa minimalnie inne mocowania przy wejściu do bębna od ręcznego) przy okazji założyłem wahacz poprzeczny od sti razem ze stabilizatorem .Taki zestaw dobrze sobie radzi z hamowaniem w rx-ie i przy okazji dwu tłoczkowego hamulca z przodu dalej mogę na zimę jeździć na 15 calowych kołach.Tu masz foto opis http://www.imprezasport.net/forums/inde ... opic=21611 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Fajny temat, fajny link Tez mysle nad tylem, na razie wiem ze potrzebuje GTkowe zwrotnice. Poki co za duzo zachodu. Szkoda ze jest tarczobęben, po co tyle komplikacji... :? hienu A jak wyglada sprawa ABS przy takiej konversji? Z kolei mam pytanie czy rozstaw śrub przy hamulcach (przód): pasuje z zaciskiem: ? (Edit: chyba o tym pisze hienu... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Nie trzeba rzeźbić zwrtonicy tylko należy kupić adaptery do tylnych zacisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a gdzie sie je wkręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a gdzie sie je wkręci? W miejsce starego zacisku...no chyba, że masz bębny to już inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mówisz elmo o hamulcu tylnym tarczowym GL na tylny tarczowy GT, czy montazu tylnego adaptera na przód bo sie pogubiłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Matiz, mówię o tylnym tarczowym w N/A na tylny tarczowy w GT/WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hienu Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 hienu A jak wyglada sprawa ABS przy takiej konversji? Normalnie wyciagasz kanape i odpinasz wtyczke montujesz hamulce podpinasz wtyczke od nowego zestawu ja miałem cała sprawę ułatwiona bo wyciągałem i montowałem cała zwrotnicę razem z czujnikiem abs i kabelkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mówisz elmo o hamulcu tylnym tarczowym GL na tylny tarczowy GT, czy montazu tylnego adaptera na przód bo sie pogubiłem :wink: Przód pasuje p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a te zaciski co wspominasz (cie) z przodu to te SUBARU? (wybaczcie ,ale nie odrózniam tak, nie wiem ile bylo typów :? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Matiz, przednie zaciski hamulcowe w Subaru są zamienne - jaki zacisk byś nie wziął (jednotłoczkowy, dwutłoczkowy, czterotłoczkowy z napisem Subaru, czterotłoczkowy z napisem Brembo), będzie pasował bez żadnych adapterów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Matiz, przednie zaciski hamulcowe w Subaru są zamienne - jaki zacisk byś nie wziął (jednotłoczkowy, dwutłoczkowy, czterotłoczkowy z napisem Subaru, czterotłoczkowy z napisem Brembo), będzie pasował bez żadnych adapterów. czyli rozumiem że do gt 97 założę bez problemu złote brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 karolwa, tak (przednie :!: ), tylko będziesz musiał zmienić tarczę hamulcową na większą (nie pamiętam średnicy tarczy przy złotych brembo, coś około 320 mm) i z PCD 5x100 oraz oczywiście felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 minimalna felga na złote brembo to 17, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 minimalna felga na złote brembo to 17, tak? Tak i to nie każda Liczy się nie tylko ET, ale również przestrzeń pomiędzy wewnętrzną stroną ramion felgi a zaciskiem. Pasuje np. OEM felga STi, ATS DTM (niestety nie każda), OZ Ultraleggera o szerokości 8'' (7,5 '' ZTCP już nie :!: ). Generalnie problem z pasującymi felgami na złote brembo jest znany na forum. Nie wiem czy nie ma jakichś 16'' felg na brembo, ale będą to drogie felgi szutrowe o rodowodzie rajdowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Matiz, przednie zaciski hamulcowe w Subaru są zamienne - jaki zacisk byś nie wziął (jednotłoczkowy, dwutłoczkowy, czterotłoczkowy z napisem Subaru, czterotłoczkowy z napisem Brembo), będzie pasował bez żadnych adapterów. Zajebiscie Karolwa Jak twoje powisza do wiosny to sie zastanowie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Te 16-tki wchodzą na zacisk 4-tłoczkowy. Przód mam założony, tył czeka do wiosny - razem ze zwrotnicami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Karolwa Jak twoje powisza do wiosny to sie zastanowie :wink: zastanów się teraz, dostaniesz dobrą cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Wpierw sprzęgło :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się