Skocz do zawartości

Jaka standardowa wysokość w GT?


gryka

Rekomendowane odpowiedzi

no chętnie ,ale dzisiaj Henio wpadł do mnie i robimy flaszke :wink: Ciężko będzie na 8 rano

 

Spoko, spij spokojnie, znaczy się dochodź do siebie :wink: Zanim ruszę śruby z tylu to trochę minie czasu, zapieczone dziadostwo :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostaniesz dokładne dane,spokojne :wink: śup!

 

-- So sty 14, 2012 10:17 am --

 

z moich pomiarów wynika następująco:subaru GT rozmiar opon 205/50/16 prześwit miedzy rantem błotnika,a oponą wynosi,przód:42mm,tył:50mm

subaru P1 rozmiar opon 215/45/17 prześwit miedzy rantem błotnika,a oponą wynisi,przód:35mm,tył 30mm

W trzecim samochodzie jest wyciągnięty silnik,więc nie mierzyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha...

 

A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha...

 

A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu?

 

 

 

 

 

 

Z tym pytaniem uderz do carfita,na pewno Ci pomoże.Z tego co wiem wszystko zależy po czym(asfalt,szuter,tor, itp) będziesz jezdził,jak będziesz jezdził i na jakich oponach.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha...

 

A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu?

 

Trzeba regulować po każdej zmianie wysokości.

Dzieki Pawlo20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no AMI - przy podniesieniu samochodu logicznym jest, że kąt pójdzie w stronę dodatnią. Pytanie tylko o tolerancje i wyniki.

 

Może inaczej: Jakie macie kąty pochyleń kół oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w swoich subarakach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dobra, zapomnialem o jednym drobiazgu - macie racje :) Sofam. Przeciez "bok wahacza" dlugosci nie zmienia :)

 

Pardonsik :) Nie ma to jak sobie obciach zafundowac z rana :)

 

Katy pochylenia kol sie zmienia na pewno. Natomiast co do zbieznosci, to nie wiem - moze zalezec od zawieszenia w aucie ogolnie. Ale ja juz nic nie mowie i ide sie wstydzic za swoja bezmyslnosc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odgrzewam schabowego :D

 

Po zimie zastanawiam się nad opuszczeniem auta, zimowe ustawienie miałem takie ze tył był ok. 1 cm wyżej niż przód, z tego co pisaliście i wyczytałem w innych watkach fabrycznie ustawienie było odwrotne, tył niżej od przodu. Zastanawiam się teraz, czy jak zostawię tył trochę wyżej będzie to skutkowało jakoś negatywnie na podzespoły. Poza tym, że łatwiej coś uszkodzić jak przód jest niżej, to czy czasami układ napędowy nie dostaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...