gryka Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Jutro jadę podnieść auto na "zimę" :wink: i się zastanawiam jaka była standardowa wysokość w GT z przodu i tylu, gdzieś kiedyś czytałem że przód jest trochę wyżej postawiony. Wie ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 jutro Ci to sprawdze,stoja trzy GTeki zmierzę każdego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 jutro Ci to sprawdze,stoja trzy GTeki zmierzę każdego :wink: Na 8 rano jadę na warsztat, dasz radę :?: Gdzieś na forum czytałem już o tym, ale nie mogę znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 no chętnie ,ale dzisiaj Henio wpadł do mnie i robimy flaszke :wink: Ciężko będzie na 8 rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 no chętnie ,ale dzisiaj Henio wpadł do mnie i robimy flaszke :wink: Ciężko będzie na 8 rano Spoko, spij spokojnie, znaczy się dochodź do siebie :wink: Zanim ruszę śruby z tylu to trochę minie czasu, zapieczone dziadostwo :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 mało tego,z pomiarów wyślę zdjęcia,zeby było obiektywnie! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 mało tego,z pomiarów wyślę zdjęcia,zeby było obiektywnie! :wink: Najbardziej interesuje mnie roznica między przodem a tylem. Zdrowko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 dostaniesz dokładne dane,spokojne :wink: śup! -- So sty 14, 2012 10:17 am -- z moich pomiarów wynika następująco:subaru GT rozmiar opon 205/50/16 prześwit miedzy rantem błotnika,a oponą wynosi,przód:42mm,tył:50mm subaru P1 rozmiar opon 215/45/17 prześwit miedzy rantem błotnika,a oponą wynisi,przód:35mm,tył 30mm W trzecim samochodzie jest wyciągnięty silnik,więc nie mierzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha... A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha... A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu? Z tym pytaniem uderz do carfita,na pewno Ci pomoże.Z tego co wiem wszystko zależy po czym(asfalt,szuter,tor, itp) będziesz jezdził,jak będziesz jezdził i na jakich oponach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 I jaki z tego wniosek? Poszły 3 flaszki, hahaha... A teraz do tematu - jak się ma zbieżność i kąty kół, do regulacji gwintu. Korygujecie to, czy koko dżambo i do przodu po podniesieniu, opuszczeniu? Trzeba regulować po każdej zmianie wysokości. Dzieki Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Cofam - blad w zalozeniach poczatkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Nie no AMI - przy podniesieniu samochodu logicznym jest, że kąt pójdzie w stronę dodatnią. Pytanie tylko o tolerancje i wyniki. Może inaczej: Jakie macie kąty pochyleń kół oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w swoich subarakach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 A dobra, zapomnialem o jednym drobiazgu - macie racje Sofam. Przeciez "bok wahacza" dlugosci nie zmienia Pardonsik Nie ma to jak sobie obciach zafundowac z rana Katy pochylenia kol sie zmienia na pewno. Natomiast co do zbieznosci, to nie wiem - moze zalezec od zawieszenia w aucie ogolnie. Ale ja juz nic nie mowie i ide sie wstydzic za swoja bezmyslnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 AMI za dużo kakao z rana :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 AMI za dużo kakao z rana :wink: A na pewno za malo kawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Odgrzewam schabowego Po zimie zastanawiam się nad opuszczeniem auta, zimowe ustawienie miałem takie ze tył był ok. 1 cm wyżej niż przód, z tego co pisaliście i wyczytałem w innych watkach fabrycznie ustawienie było odwrotne, tył niżej od przodu. Zastanawiam się teraz, czy jak zostawię tył trochę wyżej będzie to skutkowało jakoś negatywnie na podzespoły. Poza tym, że łatwiej coś uszkodzić jak przód jest niżej, to czy czasami układ napędowy nie dostaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się