tdd Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam - mam taki problem: Uruchamiam silnik na zimno i na poczatku ma podwyzszone obroty - co wydaje sie normanle. Po pewnym czasie, jak obroty wracaja do normalnych, auto potrafi zgasnac, a na niskich obrotach tak do 3tys auto w ogole nie przyspiesza, jakby cos blokowalo gaz. Na wysokich obrotach silnik sie odblokowuje i jedzie jak nalezy. Jak silnik sie nagrzeje to auto chodzi bez zarzutu. Czy ktos ma pomysl co sie dzieje i jak rozwiazac ten problem? Zadne kontrolki sie nie zapalaja, nie ma zadnych bledow na desce rozdzielczej widocznych. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Przechodzi pow 3000obr? Najpierw czyszczenie przepustnicy proponuję a później reset komputera/wgranie nowego softu. Standardowa procedura Jeśli nie chcesz jechać od razu do serwisu - wypnij na kwadrans aku i zobacz czy się poprawi. Powinno!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdd Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dzieki wielkie za podpowiedz, moze i trafna sugestia - poprobuje i dam znac. Rowniez czekam na inne sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Rowniez czekam na inne sugestie Regulacja zaworów była kiedykolwiek robiona? Jaki masz przebieg? Zasilany tylko pb czy pb+lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdd Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Witam - troche szczegolow: Subaru Legacy 2.0 R bez turbiny, 165KM, kombi 2007 rok. Pojazd zasilany jest pb+lpg. Regulacja zaworow byla robiona w zeszlym roku w okolicach maja i mysle ze do tej pory autko przejechalo okolo 20tys km. Rowniez wymienialem swiece - jakies 45tys temu. Dodatkowo dodam, ze jak auto sie juz rozgrzeje, to na wolnych obrotach silnik ma tak wg. wskazan obrotomierza jakies 400-500 obr/min. Rowniez praca silnika na wolnych obrotach jest nierowna - lekko "rzuca" autem na lewo i prawo. Jesli ktos potrzebuje dodatkowego info to pytajcie, bo nawet nie wiem o co jest istotne. Z gory dzieki za wszelkie info. Bardzo lubie mojego szuwaraka, zrobie dla niego wiele Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jakie paliwo ? Wlej 98 i sprawdź, czy jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 a spróbuj na ciepłych obrotach sorki nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jedno już prawdopodobnie wiemy - mówisz że na zimnym nie jedzie a później jest ok - zimny czyli zasilany benzyną/ciepły czyli LPG - prawdopodobnie czujnik spalania stukowego. Odepnij klemę na kwadrans i sprawdź! Pamiętaj jednak, że po podpięciu klemy nie zaleca się jazdy na LPG - ok 30km powinieneś przejechać na benzie... Przerywanie/nierówna praca: 1. Wyczyszczenie przepustnicy 2. Wymiana świec (kiedy) 3. Wymiana przewodów 4. Regulacja zaworów - gdzie robiłeś? w Serwisie czy u tzw kowala? Ile szklanek Ci wymienił? Po jakim przebiegu? Ile przejechanych km masz ogólnie/ile na gazie? Jaka instalacja i ew kto ci zakładał/kiedy regulowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdd Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam - o to dalsze informacje: Zarowno na benzynie jak i na gazie autko jezdzi bez problemow jesli jest rozgrzane. Z ta klema sprobuje dzisiaj i ciekaw jestem, jesli sytuacja sie poprawi, co to oznacza - co sie dzieje jak odepne kleme na 15 min - wgrywaja sie jakies fabryczne ustawienia? Auto ma teraz 141tys km przebiegu Co do nierownej pracy silnika: 1. przepustnica byla czyszczona, nie pomoglo to jesli chodzi o nierowna prace silnika, takie bujanie delikatne auta. 2. Swiece wymienialem przy 96 tys km - matko, jak te kilometry leca 3. Ktos mi mowil, ze jesli byloby przebicie na kablach, to komputer by to wykazal - tak ? 4. Regulacje zaworow robilem w serwisie w Dzierzoniowie w MTS Subaru. Ponoc wymienione byly wszystkie szklanki - faktem jest ze po ich regulacji auto chodzilo bez problemow, jednak wydaje mi sie ze nierowna praca zaczela sie po jakichs 5-10tys km - wydaje mi sie ze to troche za szybko, abym znow mial dokonac kolejnej regulacji. Tej regulacji dokonalem jakos z przebiegiem 120tys km czyli teraz bedzie 21 tys km temu. Na gazie przejechane mam 49tys km. Instalacja BRC SEQUENT PLUG & DRIVE + regulowana faktycznie dosc dawno, ale i na benzynie silnik pracuje nierowno, wiec wydaje mi sie ze to nie jest kwestia inst. gazowej. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 3. Ktos mi mowil, ze jesli byloby przebicie na kablach, to komputer by to wykazal - tak ? w 2007 chyba juz masz cewki na kazdej swiecy... 1. przepustnica byla czyszczona, nie pomoglo to jesli chodzi o nierowna prace silnika, takie bujanie delikatne auta. masz juz elektrycznie sterowana przepustnice... nawala albo przepustnica albo jej sterowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdd Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam - niestety okazalo sie, ze przyczyna calego zla jest brak wyregulowanych zaworow - po regulacji w MTS w Dzierzoniowie - wszystko dziala jak nalezy - zero problemow. Dzieki za wszelkie info Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się