Than_Junior Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Pomiary po wymianie, koła 215/17/45: Odległości środek koła - górna krawędź błotnika: - przód: 388mm - tył: 366mm Odległości progu od ziemi: - przy przednim kole 19cm - przy tylnym kole 19cm 215/45R18 srodek kola - gorna krawedz - przod 370mm - tyl 352mm odleglosc progu od ziemi tyl - 18cm przod - 18,5cm Ale to trzeba brac poprawke na roznice w rozmiarze kol (okolo 1,3cm w promieniu roznicy) i to, ze moje zawieszenie ma prawie 90.000 km ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Czy do Legacy H6 nie ma w ofercie Kayaby Ultra SR? Montował ktoś może na tył trochę grubsze sprężyny, od oryginalnych poliftingowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 ja się podłączę do tematu, jak zaradzić trochę opadniętemu tyłowi w Legacy MY04? przebieg około 100kkm a prześwit z tyłu mniejszy niż z przodu. Same sprężyny czy również amortyzatory do wymiany? a jeśli tak to na co? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 AR2R_K19DLA, z tego, co czytałem wystarczy założyć na tył sprężyny od wersji poliftingowej, tj. MY'07-. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 ... i z tego co ja czytałem to niewiele te poliftowe sprężyny dadzą. Mnie też to czeka i widzę że bez B6 się nie obejdzie. Sam gaz wisi, a jak dorzuciłem rowery na hak i bagaże to koło się schowało w nadkolu. A to były tylko bagaże 2 osób. Póki co problem opadniętego tyłu jak dla mnie największym minusem po kupnie, słabo jak na kombi. Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają... Nie wydaje mi się, żeby to było rozwiązanie P&P. OBK ma większy prześwit, inne sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają... Nie wydaje mi się, żeby to było rozwiązanie P&P. OBK ma większy prześwit, inne sprężyny. Oczywiście miałem na myśli komplet: amor + sprężyna + to samo przód pewnie. Obawiam się że może być różnica w geometrii jeszcze. Tylko żeby takie co znaleźć w rozsądnej cenie... to trzebaby pół UK przeszukać Będę powoli zbierał wiedzę, zanim na to zarobię minie trochę czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się