Skocz do zawartości

Amortyzatory do Legacy H6


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

Pomiary po wymianie, koła 215/17/45:

 

Odległości środek koła - górna krawędź błotnika:

- przód: 388mm

- tył: 366mm

 

Odległości progu od ziemi:

- przy przednim kole 19cm

- przy tylnym kole 19cm

 

215/45R18

 

srodek kola - gorna krawedz

- przod 370mm

- tyl 352mm

 

odleglosc progu od ziemi

tyl - 18cm

przod - 18,5cm

 

Ale to trzeba brac poprawke na roznice w rozmiarze kol (okolo 1,3cm w promieniu roznicy) i to, ze moje zawieszenie ma prawie 90.000 km ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ja się podłączę do tematu, jak zaradzić trochę opadniętemu tyłowi w Legacy MY04? przebieg około 100kkm a prześwit z tyłu mniejszy niż z przodu. Same sprężyny czy również amortyzatory do wymiany? a jeśli tak to na co?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i z tego co ja czytałem to niewiele te poliftowe sprężyny dadzą.

 

Mnie też to czeka i widzę że bez B6 się nie obejdzie. Sam gaz wisi, a jak dorzuciłem rowery na hak i bagaże to koło się schowało w nadkolu. A to były tylko bagaże 2 osób.

 

Póki co problem opadniętego tyłu jak dla mnie największym minusem po kupnie, słabo jak na kombi.

 

Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają...

Nie wydaje mi się, żeby to było rozwiązanie P&P. OBK ma większy prześwit, inne sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna opcja o której niewiele póki co znalazłem i pewnie droga - samopoziom z Outbacka. Jeśli byłoby to na prawdę rozwiązanie plug & play to może warto. W końcu może kolejne 100 tys wytrzynają...

Nie wydaje mi się, żeby to było rozwiązanie P&P. OBK ma większy prześwit, inne sprężyny.

 

Oczywiście miałem na myśli komplet: amor + sprężyna + to samo przód pewnie. Obawiam się że może być różnica w geometrii jeszcze. Tylko żeby takie co znaleźć w rozsądnej cenie... to trzebaby pół UK przeszukać :P

 

Będę powoli zbierał wiedzę, zanim na to zarobię minie trochę czasu :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...