Partnercom Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Witam! No to nacieszyłem się sprawną Imprezą jeden dzień od zakupu. :roll: Mam problem ze ślizgającym się sprzęgłem. 1500 km temu zostało wstawione nowe, oryginalne i kompletne sprzęgło. Wczoraj i przedwczoraj auto zrobiło łącznie w trasie ok 800 km. Jazda bardzo spokojna, bez gwałtownego ruszania itp. Później wieczorkiem jeździłem po mieście z pół godzinki i ruszyłem przez ten czas pewnie ponad 20 razy spod świateł, parkingu itp. Uślizg sprzęgła wystąpił 3 razy. Niestety dziś rano sprzęgło ślizgało się za każdym razem podczas krótkiej próbnej przejażdżki. Podjechał do mnie mechanik, który stwierdził, że bierze dość wysoko. Podregulował je (we wnętrzu auta, nad pedałami), ale nic to nie dało. Sprzęgło nadal się ślizga. Czy macie jakieś pomysły o co może chodzić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam! Piotrek :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Piszesz ,że auto masz jeden dzień to skąd pewność że wszystko nowe wstawione?A jeżeli tak to może któryś z uszczelniaczy puszcza olej i dostaje się na sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partnercom Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na wszystko wystawiona faktura w Carfit. Jeśli to uszczelniacz to jakaś grubsza sprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Uszczelniacz wału jest pod kołem zamachowym.Jak puszcza to trzeba wyjąć silnik albo skrzynie żeby go wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na wszystko wystawiona faktura w Carfit. Odzywaj się od razu na PW do carfita i wszystko będzie jasne jak słońce... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Uszczelniacz wału jest pod kołem zamachowym.Jak puszcza to trzeba wyjąć silnik albo skrzynie żeby go wymienić skrzynie będzie łatwiej i prościej. koszt uszczelki ok. 60 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 jesli to uszczelniacz i olej cieknie to szukaj plam oleju pod autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partnercom Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Oleju pod autem nie było. Auto jest właśnie naprawiane. Okazało się, że to nie sprzęgło, a tylny dyfer. :shock: Jedna półoś nieco wysunęła się z dyfra i objaw był identyczny jak przy ślizgającym się sprzęgle. Niestety dyfer trzeba było wymienić, półoś na szczęście przetrwała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Miałem to samo w Legacy tylko objaw inny troszkę a niżeli przy sprzęgle ponieważ auto zwalnia a prędkość na prędkościomierzu wzrasta i wiskoza wyje.U mnie jak wyskoczyła półoś to auto całkiem przestało jechać.Super ,że znów będziesz mógł cieszyć się jazdą! Pzdr. Tadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się