elwood Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Czy można zmieniać w czasie jazdy z DCCD z trybu AUTO na ręczny i odwrotnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 A czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 nawet trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 elwood, mozna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiftY Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 A macie gdzies tutaj opis tego ktora pozycja co daje? Jeszcze nie wszystko rozkminilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 A macie gdzies tutaj opis tego ktora pozycja co daje? Jeszcze nie wszystko rozkminilem Mi kiedys michal tłumaczył - generalnie im bardziej ślisko - tym bardziej zamkniete musza być dyfry. Ale i tak 99% czasu bedziesz jezdzil na "Auto". Kiedys czytalem na Nasioc ze goscie otwieraja dyfra na autostrade bo mniej pali - ale nie wiem czy to prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 ShiftY, to nie jest tak że jakaś pozycja coś daje to nie Evo. Jest tylko jeden tryb automagiczny a reszta to stopień spięcia, zaleznie od stylu i sposobu jazdy oraz warunków co innego się sprawdzi. Np. na sliskim jak napisał mario spięte dyfry są fajne - ale jakjedizesz agresywnie za to po mieście w ogóle nie skręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiftY Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 No wlasnie smigalem po sniegu na auto i na spietych. Widac roznice. NIe wiem co oznaczaja 2 ostatnie pozycje :?: :?: Szczepan z Czopera tez niebardzo wiedzial jak mi wytlumaczyc ich uzywanie. Przy startach na 1/4 uzywalem LOCK i widac bylo efekt na poczatku. Potem mialem wrazenie ze auto jest wolniejsze :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się