elwood Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Czy można zmieniać w czasie jazdy z DCCD z trybu AUTO na ręczny i odwrotnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 A czemu nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 nawet trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 elwood, mozna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiftY Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 A macie gdzies tutaj opis tego ktora pozycja co daje? Jeszcze nie wszystko rozkminilem Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario-wrx Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 A macie gdzies tutaj opis tego ktora pozycja co daje? Jeszcze nie wszystko rozkminilem Mi kiedys michal tłumaczył - generalnie im bardziej ślisko - tym bardziej zamkniete musza być dyfry. Ale i tak 99% czasu bedziesz jezdzil na "Auto". Kiedys czytalem na Nasioc ze goscie otwieraja dyfra na autostrade bo mniej pali - ale nie wiem czy to prawda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 ShiftY, to nie jest tak że jakaś pozycja coś daje to nie Evo. Jest tylko jeden tryb automagiczny a reszta to stopień spięcia, zaleznie od stylu i sposobu jazdy oraz warunków co innego się sprawdzi. Np. na sliskim jak napisał mario spięte dyfry są fajne - ale jakjedizesz agresywnie za to po mieście w ogóle nie skręcisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiftY Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 No wlasnie smigalem po sniegu na auto i na spietych. Widac roznice. NIe wiem co oznaczaja 2 ostatnie pozycje :?: :?: Szczepan z Czopera tez niebardzo wiedzial jak mi wytlumaczyc ich uzywanie. Przy startach na 1/4 uzywalem LOCK i widac bylo efekt na poczatku. Potem mialem wrazenie ze auto jest wolniejsze :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now