qbutek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Czy w jakimś modelu Subaru są większe hamulce niż w Legacy I 2.0 wchodzące pod felgę 15"? Chciałbym poprawić silę hamowania. Pewnie w większości modeli mocowanie jarzma jest takie same, więc przekładka nie byłaby trudna. Założenia: Felga 15" subarowska z ET 48. Rozstaw śrub 5x100 Mile widziane sugestie różnych rozwiązań, ale odpada: -zakup zestawów sportowych - auto ma hamować zawsze, a nie po rozgrzaniu -zmiana felg na większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dwutłoczkowy hamulec z tarczą 277 mm wchodzi pod 15". Jeśli Twój Legacy jest wolnossący to masz tarcze 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem, a jeśli Turbo to już masz dwutłok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 2.0 wolnossaka mam. Czyli do konwersji potrzebowałbym zacisków i jarzm? To teraz pytania: 1. W czym były takie hamulce (modele, roczniki)? 2. Ma ktoś może takie do sprzedania? 3. Rozumiem, że hamulce z tarczą 294mm nie wyjdą? 4. Czy przewody w Subarach mają standardowe końcówki (kompatybilne między modelami)? 5. Zestaw z tej aukcji by podszedł: http://moto.allegro.pl/sanki-wozek-przo ... 12746.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Potrzebujesz zaciski, klocki i tarcze. Na 294mm musiałbyś zmienić felgę na inną (jest jakaś 15" ale droga). Takie hamulce miały Legacy turbo pierwszej generacji, oraz wczesne imprezy gt. Przewody do zacisków będą pasować bez problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Takie hamulce miały Legacy turbo pierwszej generacji, oraz wczesne imprezy gt. Do tego też np: Forester S-turbo, For 02- n/a, Legacy II 2,5, Legacy III 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Chciałbym poprawić silę hamowania. Lepsze klocki wystarczą. Nie spodziewaj się cudów po zmianie na 277. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 To i ja się podepnę pod temat. Rozumiem, że pod standardową felgę stosowaną w Turbodziadzie to mogę tylko lepsze klocki wsadzić, tudzież tarczę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 I zaciski dwutłoczkowe, podobno łatwiej dostać klocek o wymaganej mieszance - ale to podobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Aflinta ale to wersja Turbo, więc tu już jest zacisk dwutłoczkowy. A jakie większe hamulce (tarcze + zaciski) podejdą po zmianie koła na 16''). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 GISek, a przepraszam, niezauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 aflinta spoko:) możesz polecić jakieś lepsze klocki hamulcowe? Widziałem ofertę EBC (np. green stuff ) i Ferodo (bodajże Premier), myślałem o lepszych do celów drogowych z nutką ostrzejszej jazdy pod KJSy (co jakiś czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Widziałem ofertę EBC (np. green stuff ) i Ferodo (bodajże Premier) Toż to odpowiedniki serii. myślałem o lepszych do celów drogowych z nutką ostrzejszej jazdy pod KJSy (co jakiś czas) Ja jeździłem na przeróżnych klockach i skończyło się na Carbone Lorraine RC8. Co prawda zjadają tarcze, ale hamowanie wreszcie jest zadowalające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Zmieniłem hamulce przednie na takie z tarczą 277 mm, dwutłoczkowe. Podeszły z imprezy 2007 P&P. Dodatkowo okazało się, że jeden tłoczek w poprzednich stał. Wymieniony też został płyn hamulcowy. Hamuje lepiej, ale nie jest to to co w drugim samochodzie, ale też nakład był mniejszy. Zastanawiam się cały czas nad przekładką tyłu na tarczo-bębny, ale to już nie jest P&P i generuje dodatkowe koszty, a korzyści raczej mizerne. -- N wrz 25, 2011 12:13 pm -- PS: Pomuki rozdane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się