Skocz do zawartości

Hamulce pod felgę 15" do Legacy I


qbutek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w jakimś modelu Subaru są większe hamulce niż w Legacy I 2.0 wchodzące pod felgę 15"?

 

Chciałbym poprawić silę hamowania.

Pewnie w większości modeli mocowanie jarzma jest takie same, więc przekładka nie byłaby trudna.

 

Założenia:

Felga 15" subarowska z ET 48.

Rozstaw śrub 5x100

 

Mile widziane sugestie różnych rozwiązań, ale odpada:

-zakup zestawów sportowych - auto ma hamować zawsze, a nie po rozgrzaniu

-zmiana felg na większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 wolnossaka mam.

 

Czyli do konwersji potrzebowałbym zacisków i jarzm?

 

 

To teraz pytania:

1. W czym były takie hamulce (modele, roczniki)?

2. Ma ktoś może takie do sprzedania?

3. Rozumiem, że hamulce z tarczą 294mm nie wyjdą?

4. Czy przewody w Subarach mają standardowe końcówki (kompatybilne między modelami)?

5. Zestaw z tej aukcji by podszedł: http://moto.allegro.pl/sanki-wozek-przo ... 12746.html ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta spoko:) możesz polecić jakieś lepsze klocki hamulcowe? Widziałem ofertę EBC (np. green stuff ) i Ferodo (bodajże Premier), myślałem o lepszych do celów drogowych z nutką ostrzejszej jazdy pod KJSy (co jakiś czas)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ofertę EBC (np. green stuff ) i Ferodo (bodajże Premier)

 

Toż to odpowiedniki serii.

 

myślałem o lepszych do celów drogowych z nutką ostrzejszej jazdy pod KJSy (co jakiś czas)

 

Ja jeździłem na przeróżnych klockach i skończyło się na Carbone Lorraine RC8.

Co prawda zjadają tarcze, ale hamowanie wreszcie jest zadowalające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmieniłem hamulce przednie na takie z tarczą 277 mm, dwutłoczkowe.

 

Podeszły z imprezy 2007 P&P.

 

Dodatkowo okazało się, że jeden tłoczek w poprzednich stał.

Wymieniony też został płyn hamulcowy.

 

Hamuje lepiej, ale nie jest to to co w drugim samochodzie, ale też nakład był mniejszy.

 

Zastanawiam się cały czas nad przekładką tyłu na tarczo-bębny, ale to już nie jest P&P i generuje dodatkowe koszty, a korzyści raczej mizerne.

 

-- N wrz 25, 2011 12:13 pm --

 

PS: Pomuki rozdane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...