Jump to content

Demontaż turbo WRX 06


bzyq
 Share

Recommended Posts

Czy demontaż turbo w celu wymiany uszczelek turbo/downpipe i turbo/uppipe to jakiś kosmos czy da się to ogarnąć samemu?

Co po kolei i na co uważać?

Podejrzewam, że najpierw demontaż IC, po zdjęciu którego powinien być już dostęp do śrubek turbo. Jakim momentem dokręcać te śruby, bo w poprzednim aucie to cholerstwo lubiało strzelać (przegrzane)? Trzeba spuszczać jakieś płyny, bo po IC biegnie kilka rurek? Jak z olejem?

Rozważam samodzielne wykonanie tego zabiegu bo pierdzenie denerwuje, a w weekend ciężko o serwis, a w tygodniu ciężko o czas (uszczelki załóżmy, że już są).

Zdolności manualno mechaniczne i zaplecze posiadam;)

Link to comment
Share on other sites

Uszczelki wymienione, ale to nie to:-(

Jak piszesz wyjecie i wlozenie turbo to 2 godzinki. Ale standardowo skosne raczki wymyslaly umiejscowienie niektorych srub i wezykow, ze ciezko dostac. A chyba jeszcze bardziej skosne wymuslily siatke na uppipe.to wyciagnac to dopiero wyzwanie.poddalem sie.siatke/i wymienie w nieaso bo wyjecie tego to jakis kosmos.mam nadzieje, ze nie trzeba wyciagac silnika.

 

Czy kazdy uppipe ma siatexy?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...