Skocz do zawartości

Wysokość zawieszenia US vs EUR


toks

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio na parkingu miałem zaszczyt stać swoim MY08 obok OBK w wersji US i stwierdziłem że jest on wyższy na pewno kilka cm. Wie ktoś może czy jest to konsekwencja wyższego profilu opon czy cały zawias jest wyżej ustawiony na hamerykę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej chyba wina opon. ZTCW zawias jest w nowych modelach taki sam. wcześniej bywały różnice w grubości sprężyn i stabilizatorów, ale w drugą stronę :D , czyli US miały cieńsze niż EU, a co za tym idzie, podatniejsze na obniżenie ze względu na przebieg czy wiek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i - na co trzeba uważać - przekłamaniem licznika.... :!: :D

Biorąc pod uwagę, że na standardowych oponach licznik w OBK pokazuje więcej niż rzeczywista prędkość, jest szansa, że większe opony spowodują prawidłowe wskazania szybkościomierza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W US OBK rozmiar opon to 225/55/17 - w europejskiej wersji jest duzo mniejszy profil przy 17" feldze? Az mi sie nie chce wierzyc ze roznica bylaby zauwazalna.

 

215/55 R17 lub 215/60 R16 - tyle, ze w US moze byc inaczej licznik wyskalowany, pomijajac ze jest w milach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W US OBK rozmiar opon to 225/55/17 - w europejskiej wersji jest duzo mniejszy profil przy 17" feldze? Az mi sie nie chce wierzyc ze roznica bylaby zauwazalna.

 

215/55 R17 lub 215/60 R16 - tyle, ze w US moze byc inaczej licznik wyskalowany, pomijajac ze jest w milach :mrgreen:

 

No to roznica w opona to jakies 5mm a nie kilka cm - jako ze OBK US sa skladane w US, byc moze maja troszke inne parametry zawieszenia. Ale nie me sie co przejmowac OBK US bardzo buja - i trzeba zakladac grubsze stabilizatory by temu zapobiec - z tego co slyszalem wersja EU ma znacznie lepsze prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerycki OBK obok którego stałem wyraźnie był wyższy i wydaje mi się że faktycznie sporo bardziej niż wynika to z różnicy profilu. Poza tym ma dość "wydatne" reling co potęguje wrażenie. Z innych smaczków -ciemniejsze wszystkie szyby - w wersji eur chyba nie ma takiej opcji :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i - na co trzeba uważać - przekłamaniem licznika.... :!: :D

Biorąc pod uwagę, że na standardowych oponach licznik w OBK pokazuje więcej niż rzeczywista prędkość, jest szansa, że większe opony spowodują prawidłowe wskazania szybkościomierza :P

 

w każdym aucie licznik pokazuje ciut więcej niż auto w rzeczywistości podróżuje...nie tylko w Subaru... :P:P:P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...