Piaskos Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zanim dojdę do ładu z moim forkiem to chyba osiwieję :] Dwa problemy mam, może coś wspólnie wymyslimy: 1. Coraz częściej odpala za drugim razem. Pierwszy niby załapie ale auto nie wchodzi na obroty i od razu gaśnie. Z drugim razem wystarczy cyknąć tylko rozrusznikiem i pięknie pali. Dość długo trzeba kręcić rozruchem za pierwszym razem (subiektywna ocena w porównaniu do innych marek, może subaru tak ma). Sytuacja ta była sporadyczna, powiedzmy 1/10 a teraz już prawie co każde odpalanie. 2. Zapala mi sie check engine przy dużych prędkościach (>150 km/h). Tylko na chwilę(kilkanaście sekund) i sporadycznie (na trasie 1000km zdarzyło się to ok 5 razy). Po wymiganiu błędu i później na kompie wyszedł kod 32 czyli sonda lambda. Przy diagnostyce i testach sonda po rozgrzaniu pracuje cały czas w zakresie 0-0,6V. Nie wspomnę już o ilości spalanego paliwa przez moje auto. Na trasie przy spokojnen jezdzie 15l gazu a w mieście 20l i więcej czasem Pisze o tym wszystkim bo nie wiem czy to może nie powiązane sprawy. Poratujcie i pozwólcie mi się ze spokojem dalej cieszyć jedyną słuszną marką :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 gazu sam sobie odpowiedziałeś tu tkwią Twoje problemy LPG ma tak, że jak instalacja jest niespecjalnie wyregulowana, to kontrolka check engine zapala się i gaśnie, i ma to związek na ogół z sondą lambda, która jak widać głupieje od gazu utrudniony rozruch może być np. winą padającej pompy paliwa zużycie gazu 15L jest moim zdaniem górna granicą przy delikatnej jeździe, 12,5-14 byłoby lepiej....a przy katowaniu 20L jest całkiem normalne, zacząłbym diagnostykę od wizyty u gaziarza, wymianie świec, sprawdzeniu ciśnienia paliwa itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 mogę się mylić ale czy sonda nie powinna oscylować 0-0,8V w manualu do GL/ GT przynajmniej tak jest. Też miałem problem z porannym rozruchem, tzn trzeba było wyjątkowo długo kręcić, a potem czasami zostawał na 2000rpm, czyszczenie zaworka biegu jałowego wyeliminowało oba problemy, (tylko uwaga koniecznie trzeba zaznaczyc jak była ustawiona fabrycznie ta plastikowa czapka z cewkami - jeśli będziesz robić samemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czyszczenie silnika krokowego, odpowiedzialnego za trzymanie stałych wolnych obrotów nie zaszkodzi, ale raczej nie jest przyczyną utrudnionego rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Przy odpalaniu w moim legacy miałem bardzo podobne problemy. Przyczyną okazała się mała uszczelka przy pompie paliwa, prawdopodobnie uszkodzona przy wymianie filtra paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się