agrupa Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 O pompie nie pomogę ale zawory powinny mieć luz: ssący 0,20+/- 0,02mm wydech 0,25+/- 0,02mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 gdybym ustawiał "na czuja" - też tak bym celował dzieki! -- Wt sie 16, 2011 1:06 pm -- Niestety to nie pompa:( Przy okazji znalazłem bezpiecznik (15A), który włączony jest w układ elektr. zasilania pompy a znajduje się on wśród bezpieczników "nad lewą" nogą kierowcy. Numeru bezpiecznika nie pamiętam (podam przy najbliższej okazji). Auto jak nierówno pracowało tak nierówno pracuje i na obroty się nie wkręca. I poznałem nowe kody błędów (!): P0102 P0103 P1544 Ehh.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 P0102 przepływomierz - P0102 Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input P0103 - Mass Air Flow (MAF) sensor circuit high input. przepływomierz Ci padł lub jest w stanie agonalnym - tego bym nie lekceważył P1544 - High exhaust temperature detected jak dal mnie to powinienes udać się na dobry serwis i diagnostykę, bo zaraz nie będzie czego diagnozować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 P0102 Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input P0103 Mass Air Flow Sensor Circuit High Input P1544 Exhaust Gas Temperature Too High za dużo powietrza (albo za mało paliwa), rośnie temperatura spalania ... i nieszczęście gotowe jedź lepiej do ASO lub nie-ASO i sprawdź dokładnie co jest przyczyną błędów, bo może być niefajnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 podejmę próbę z przepływomierzem. Bo to może być jego wina..? W ASO lub nieASO - myślę, że będą próbowali tych samych metod... Czy może innych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 chcesz mój przepływomierz na próbę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Bo to może być jego wina..? od tego bym zaczął... piter chyba oferował Ci przepływkę na podmiankę, aby zdiagnozować... -- 16 sie 2011, o 13:40 -- chcesz mój przepływomierz na próbę ? o własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 tak, tak - ja o uprzejmości forumowiczów pamiętam i bardzo doceniam! I jeśli tylko mógłbym się zrewanżować... Jednak mam rozbebeszonego GTka '99 w garażu i spróbuję z tamtą przepływką - powinna być ta sama, nie? -- Wt sie 16, 2011 4:28 pm -- Jednak nie jest ta sama:( piter, muszę sie do Ciebie uśmiechnąć.. -- Wt sie 16, 2011 5:18 pm -- hmm, raz błąd na czujniku wałka, raz na sondzie, raz na przepływce... gubię się... Czekam na znak od piter, żeby sprawdzić przepływomierz a w międzyczasie robią się hamulce a ja sprawdzam wszystkie wtyczki i przewody, do których mam dostęp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Wypnij przepływkę i odpal samochód jak będzie się normalnie wkręcał na obroty to masz przepływkę do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 to bez przepływki będzie działał?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Będzie działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 raz odłączyłem na pracującym silniku - zgasł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 To odłącz na zgaszonym silniku i odpal.U siebie wypinam i samochód normalnie odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 odpiąłem, odpaliłem, działa... hmm -- Śr sie 17, 2011 1:08 am -- Ale jak sie nie wkrecal, tak sie nie wkreca - objawy te same.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 co ja Ci mogę powiedzieć - zgarnij dobrą przepływkę od pitera... nie ma co wysyłać Cię w za długą podróz, ale może warto byłoby podjechać do chłopaków na Rojną (lub się podholować) - skonsultować problem , niestety na ekranie monitora nie wszystko da się pokazać... Jeśli już się zdecydujesz na wycieczkę... znajdź p.Krzyśka Dziąga i Marcina (mechanika) - myślę że są wstanie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 w końcu tak zrobię.. i tak muszę po raz pierwszy odwiedzić ASO - po rozebraniu przednich hamulców okazało się, że poprzedni właściciel (albo jego mechanik) nie założył blaszek, bez których klocek dotyka do aluminiowego zacisku... z piter jestem dziś umówiony, zobaczymy czy się uda:) -- Śr sie 17, 2011 10:03 pm -- Informuję, że z przeplywką pożyczoną od pitera efekt jest ten sam:-( Jednocześnie bardzo dziękuję piterowi za pomoc i zaufanie jakim mnie obdarzył - wszak pożyczył cześć wartą kilkaset złotych osobie, której zupełnie nie zna. Choć już zauważyłem, że takich osób jest tu więcej:-) Ps Od jutra kolejne próby poszukiwania przyczyny: czujnik wałka, sonda lambda, zawory.. -- Śr sie 24, 2011 9:39 pm -- Huuuraaa! Czujnik położenia wału! Jest diagnoza! Auto jeździ jak malina! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Huuuraaa!Czujnik położenia wału! Jest diagnoza! Auto jeździ jak malina! Centralny też zaczął działać,. ;-) Powoli zaczyna lubić cię ten samochód. :-) Będziesz na spocie w czwartek? Odwiedzę Was. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Lubić? Zaczyna się podlizywać - zacząłem mu grozić, ze zamienię na "szteję" i próbuje udowodnić swoją wartość;-) Spocik? Czwartek? ..nie dam rady, dyżur w pracy:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się