PKocial Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ściema polegająca na mieszaniu ludziom w głowie wartościami zależy na jakim silniku do badania oktanowości badanie przebiegało i w jakich warunkach, będziesz miał liczby RON , MON a nas interesuje RdON road octane number Gdyby miał 100 okt inaczej silnik by reagował i inaczej by reklamowali i cenili ją Doświadczenie z 5 lat tankowań 98 Lotosa zazwyczaj gorzej chodzi niż 98 BP mam te dwie stacje pod nosem i nieraz sprawdzałem , co do Shella VP100 a Lotosem jest do 2 stp różnicy więc przepaść... EVAN dla Ciebie opcja 1 to Shell 100 + octane booster i jesteś zabezpieczony , oczywiście jak sprawny silnik i osprzęt. EVAN dla Ciebie opcja 2 , rozbierz motor i grubszą uszczelkę wsadź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam Posiadam Type R V.III z 97r na codzien zalewam go 98 Verva i auto jezdzi pieknie, upalam tez na tym paliwie ale sporadycznie. Silnik pracuje rowno , wchodzi na obroty rowniez prawidlowo. Jak jestem na torze zalewam V Power Racing. Takim systemem zrobilem ok 8tys i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam Posiadam Type R V.III z 97r na codzien zalewam go 98 Verva i auto jezdzi pieknie, upalam tez na tym paliwie ale sporadycznie. Silnik pracuje rowno , wchodzi na obroty rowniez prawidlowo. Jak jestem na torze zalewam V Power Racing. Takim systemem zrobilem ok 8tys i jest ok Ale rocznik 97 jeszcze chyba nie mial fabrycznie mapy na 100 oktanow, bo to paliwo wtedy dopiero wchodzilo na rynek zdaje sie - wiec w sumie powinno byc ok, o ile nie bylo remapu jakiegos na aftermarketowym ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Co jeśli zaleje się gorsze paliwo ? Jakie tego konsekwencje ? np zwykłe 95 do takiego TYPE R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Spalanie stukowe i jego konsekwencje. Bardzo awaryjnie mozna pewnie przejechac na takim paliwie troche drogi - ale raczej bez obciazenia, bez doladowania. A i tak moze warto na takie okolicznosci miec ze soba flaszke octane boostera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się