Kulik Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Zauważylem, że co pewien czas z nawiewu powietrza przy włączonej klimy wydostaje się bialawa para (wygląda trochę jak parujący ciekły azot). Klima działa bez zarzutu. Czy ktoś wie o co chodzi? Jeszcze jedno pytanie. Co ile km należy wymieniać olej w dyfrze i skrzyni w tym modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 co 15.000 km ? chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Zauważylem, że co pewien czas z nawiewu powietrza przy włączonej klimy wydostaje się bialawa para (wygląda trochę jak parujący ciekły azot). Klima działa bez zarzutu. Czy ktoś wie o co chodzi? Też tak mam czasem szczególnie jak jest bardzo ciepło i parno...normalne zjawisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Jeszcze jedno pytanie. Co ile km należy wymieniać olej w dyfrze i skrzyni w tym modelu? o jaki model pytasz ? ... PS. przeważnie co 50k :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulik Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Impreza 2.0 GX (wolny ssak) 2004 rocznik kombi. Moj Staruszek właśnie go kupił, I właściciel, 107 tyś przejechane, polski salonowy i do wczoraj serwisowany w ASO w Katowicach. Tyle, że we wpisach w książce są przeglądy, ale bez szczegółowych czynności. Jakbym np. miał napisane, że wymienili te oleje po 60 tyś. to prosty rachunek, że nastepna wymiana po 120 tyś. Niestety tego nie ma stąd pytanie, zanim bedę wydzwaniał do SIP. -- 27 lip 2011, o 23:18 -- Impreza 2.0 GX (wolny ssak) 2004 rocznik kombi. Moj Staruszek właśnie go kupił, I właściciel, 107 tyś przejechane, polski salonowy i do wczoraj serwisowany w ASO w Katowicach. Tyle, że we wpisach w książce są przeglądy, ale bez szczegółowych czynności. Jakbym np. miał napisane, że wymienili te oleje po 60 tyś. to prosty rachunek, że nastepna wymiana po 120 tyś. Niestety tego nie ma stąd pytanie, zanim bedę wydzwaniał do SIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Kulik, oliwa w silniku co 15k, skrzynia i most co ok. 50k, PS. przy 105k powinien być wymieniony rozrząd ... to tak książkowo ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulik Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Dzięki za info. Wiem, że rozrząd był zrobiony, właśnie przy 105 tyś. Natomiast w tej sytuacji podjadę jutro do subaru na Jubilerskiej w Wawie i zapytam grzecznie z VIN w ręku, czy oliwy te zostały wymienione. Mam nadzieję, że mają wgląd do takich danych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Mam nadzieję, że mają wgląd do takich danych? jeśli był tam serwisowany to tak co 15.000 km ? chyba to pojechałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się