Rumburak Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Słuchajcie, szukam opinii na temat systemu ABS w STI 2002, ponieważ załącza się wyjątkowo szybko przy lżejszym hamowaniu, a przy gwałtownym z wystarczającym opóźnieniem. Czy to normalne zachowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Zacznij tak:Wypnij bezpiecznik ABS i na piaseczku sprawdź czy równo bierze tył-to mało miarodajna próba ,ale grube sprawy wyjdą. Lepiej sprawdzić szczególnie tylne zaciski lub jechac na próbę hamulców -chodzi o równomierność.Nie wjeżdzaj na nowe machiny z opcją 4/4 ,bo diagności nie zawsze wiedzą co można. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Nie wjeżdzaj na nowe machiny z opcją 4/4 ,bo diagności nie zawsze wiedzą co można.pozdr. yyy a tak trochę jaśniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dartmoor Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Mojego Subaraka ostatnio na przeglądzie wsadzili na rolki testu hamulców tylko że na ośkę. Mechanik prawie wpadł do kanału stanowisko dalej. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Czyli co - trzeba jeździć do sprawdzonych stacji, czy uprzedzać mechaników? A jeśli uprzedzać to przed czym dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dartmoor Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Chyba przed tym że Subaru to nie jest ośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Subarakom można bez problemu robić test hamulców na rolce dla osiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 STI z DCCD na "lock"? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 No to w takim razie jak pojadę swoim wrx'em bez DCCD na zwykłą stację, to powinienem się czegoś obawiać, czy nie? Bo wolałbym, żeby mi nie uszkodzili fury ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Krótki test, przy małej prędkości na rolkach (takich dla ośki) nie zaszkodzi wiskozie. Warto uczulić jednak diagnostę, że w aucie jest wiskoza w dyfrze centralnym - żeby nie męczył jej niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 ok, dzięki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się