AdaSch Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 a ja się nie zgadzam Oba auta są bezpiczme ale koszt naprawy przy puknięciu w dupę będze zdecydowanie wyższy w 3 a to służy interesom producenta. Auto nadal jest bezpieczne itd ale zdecydowanie bardziej się psuje przy uderzeniach Wystarczy oprzeć się o niski słupek i porównać jakie będą straty. Wg nie ulega żadnej wątpliwości, że subaru chciało się zmieścić z ceną w f2 jednoczesnie chciało węcej zarabiać, przygotować auto dla szerokie rzeszy uzytkowników - patrz diesel. forek 2 ma słabe plastiki ale i tak wyglądają znacznie lepiej niż w 3. Ludzie chcieli suv to mają suv a to że jeździ jak totalna kanapa szczególnie 2.5xt który miałem nieprzyjemność jeździć to co innego. Zecydowanie bardziej cywilizowanym autem jest np ravka pomimo że pewnie nie radzi sobie tak dobrze z trakcja jak subaru. Ale kogo to obchodzi? zdecydowana większość osób nie wykorzystuje tej trakcji. wracając do belek, to źle w oczach klienta wygląda, ze tam było a tu nie i do tyczy to innych gadgetów których forek 2 praktycznie nie miał do czasu aż się dowiedziałem o lampce w schowku. Każde moje auto miało lampkę. Może to jakaś wersja uboga na europę wschodnią bo chyba nie da się tym razem zwalić na zniszczoną fabrykę denso. dla porównania fiar stilo ma wspomnianą wczesniej "szynę" za przednim zderzakiem lekkie puknięcia kończę się na zderzaku a nie na chłodnicach conajmniej wiem o czym mówię, 3 razy almerę naprawiałem. 0 belek, zderzak ozdoba i leciało wszystko po kolektor wydechowy uznaje to za masowe zachowanie subaru, nie chcą już być "jedyni" i liczą na legendę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się