Jump to content

Wiązka GT 97 a 99


aerospin
 Share

Recommended Posts

Wiązka z 99 ma imobilaizer a 97 prawdopodobnie go niema więc tu jest pierwszy problem.Silnik i wiązkę z 99 włożysz do 97,niema żadnych przeszkód ale musisz to zrobić z immo i mieć kompletną wiązkę z komory silnika i z kabiny.Jeśli wszystko masz w komplecie to spokojnie bez szarpania zrobisz to w dwa dni,tylko dużo rozbierania jest w kabinie żeby wiązki wymienić ale strachu niema.No i wiązka z 99 jest bardziej rozbudowana więc zostanie ci dużo wolnych wtyczek,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

lucza, dzięki, ale właśnie chodzi o to, czy da radę przełożyć sam silnik i komputer (bez przekładania wiązki), żeby to podpiąć do wiązki siedzącej w budzie z 97 roku.

No właśnie nie będzie pasował bez przekładania wiązki bo komputer będzie oczekiwał na impuls z immo którego nie dostanie i nie odpali silnika.Możesz przełożyć spokojnie sam silnik,będzie pasował p&p,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

elektoronika 97-98 i 99-00 jest zupełnie inna, nic nie pasuje ani nie jest zamienne, inny jest komp (ECU), inny osprzęt na kolektorze) .

w końcu jest inny cały kolektor i też nie jest zamienny, bo nie da się przykręcić do głowic z powodu innego rozmieszczenia śrub mocujących.

 

zamienne są graty w rocznikach:

 

92-96

 

lub

 

97-98 - tu między tymi dwoma grupami roczników można zamieniać silniki i osprzęt da się zamienić

-------------

99-00 - w zasadzie nic nie pasuje od starszych

 

jakby co, pisz na pw.

 

amen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...