Skocz do zawartości

sti pytanie


poligrafiabw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A teoretycznie... ktory blok lepiej sie rozkreci 2,0 czy 2,5?

 

 

Teoretycznie to nie wiadomo, ale chyba jednak 2.0 i 2.2 są w najmocniejszych autach.

Tylko ze prawie wszystkie te auta maja stroker kit. Podobnie jest z Evo. Pojemnosc 2 litrow ogranicza wielkosc turbiny jaka mozna zalozyc. Przy wielkich turbinach trzeba pomagac sobie podtlenkiem azotu albo isc w bardzo wysokie obroty co podnosi koszty i nie wplywa dobrze na trwalosc silnika.

Co do seryjnych blokow, to 2.5l w WRX jest bardzo duzym upgradem wobec obecnego. W przypadku STi powiedzialbym ze oba bloki sa na rownym poziomie. Nie wiem czy europejski blok jest taki sam jak JDM, ale 2 litrowka ma wyzsze obroty prosto z fabryki i mocniejsze tloki. W tym silniku moc robi sie z obrotow. W bloku 2.5l sa nizsze obroty i slabsze tloki, moc robi sie tutaj z momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Azraela,

Po pierwsze "zwykle" STi 2.0 w Japonii też ma 280KM a Nm jeszcze więcej niż EU spec bo 422.

 

Tak. Ale chyba Spec C, a nie seria. :twisted:

 

Przemeq mam nadzieję że się nie obrazileś :wink:

 

Obraziłbym się, jakbyś napisał, że moja mama źle gotuje, albo że moja dziewczyna ma krzywe nogi, ale za opinię na temat samochodu...? :roll:

 

:mrgreen:

 

Jedyną zaletą 2.5 być może jest lepsza elastyczność.

 

To jest dla mnie OGROMNA zaleta :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...