Skocz do zawartości

sti pytanie


poligrafiabw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. Impreza powinna mieć 2.0

2. HS powinien mieć 2.0

3. 2.5 mówimy nie

 

3 x TAK

 

Komunista... :twisted:

 

:wink:

 

Korzystając do analogii do referendum z 1946 roku, będę - jak ówczesna opozycja - reklamował opcję: 2xTAK i raz NIE (ale, dla odmiany, w punkcie trzecim, a nie, jak wówczas, w pierwszym) :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Azraela,

Po pierwsze "zwykle" STi 2.0 w Japonii też ma 280KM a Nm jeszcze więcej niż EU spec bo 422.

Po drugie - będzie mi to ciężko ując ale spróbuje - jeżdżąc STi 2.0 czujesz jakbyś jeździl rajdówką na codzień, więc możesz utożsamiać swoje STi np. z taką kuzajową rajdówką i być dumnym z tego, a takie 2.5 nie jeździ w rajdach i co? dupa zbita :wink:

 

Przemeq mam nadzieję że się nie obrazileś :wink:

 

Jedyną zaletą 2.5 być może jest lepsza elastyczność. A jeśli 2.5 to już mogli dolożyć ze 20 kucyków więcej co by tą trzecią setkę przekroczyć chociaż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Azraela,

Po pierwsze "zwykle" STi 2.0 w Japonii też ma 280KM a Nm jeszcze więcej niż EU spec bo 422.

Ale na innym paliwie.

Po drugie - będzie mi to ciężko ując ale spróbuje - jeżdżąc STi 2.0 czujesz jakbyś jeździl rajdówką na codzień, więc możesz utożsamiać swoje STi np. z taką kuzajową rajdówką i być dumnym z tego, a takie 2.5 nie jeździ w rajdach i co? dupa zbita :wink:

 

Jeżeli to "poczucie" miałoby być jedynym, albo nawet tylko głównym powodem wyboru samochodu, to racja - nie należało zmieniać na 2.5 l.

Jeżeli jednak kupujesz samochód ze względu na to jak jeździ, to 2,0 nie ma żadnych przewag nad 2.5, a w drugą stronę co najmniej kilka:

- lepszy dół/elastyczność

- mniej wysilony silnik (przy tej samej mocy), a więc - przynajmniej teoretycznie - trwalszy

- większy potencjał na przyszłość

 

Jedynym argumentem za 2.0 są sentymenty. Jest to więc typowy konflikt pragmatyzmu z ideologią...

 

Popieram Przemqa - 2.5 rulez...

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wck, hmm... faktycznie.... czyzby japonia zostala na 2.0... dlaczego? :roll:

 

Wszystkie argumenty, które zostały podane powyżej, a na pewno też ma tutaj (mniejsze, ale jednak) znaczenie konkurencja z EVO, które przecież nigdzie na świecie nie występuje z 2,5 litrowym silnikiem. Możliwe też, że pow. 2,0 w Japonii są dużo większe opłaty rejestracyjne, albo coś w tym rodzaju :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...