domestos666 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Dzięki za odpowiedź i wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Z 2,5 jest ciezki temat - bo argumenty sa podobne do tych jakie uzywa katecheta na religii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Trzeba będzie z tym jakoś żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Gadanie... Ja tam jestem zachwycony . PS. No może tylko mniej zachywcony faktem, że będę musiał wyskoczyć z paru dodatkowych euro na akcyzę za silnik 2.5L :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 1. Impreza powinna mieć 2.02. HS powinien mieć 2.0 3. 2.5 mówimy nie 3 x TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 1. Impreza powinna mieć 2.0 2. HS powinien mieć 2.0 3. 2.5 mówimy nie Kuba, masz u mnie PIWO, myślimy podobnie Oczywiście jak Przemeq zaproponuje mi przejazd 2,5 to nie odmówie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 1. Impreza powinna mieć 2.02. HS powinien mieć 2.0 3. 2.5 mówimy nie 3 x TAK Komunista... :wink: Korzystając do analogii do referendum z 1946 roku, będę - jak ówczesna opozycja - reklamował opcję: 2xTAK i raz NIE (ale, dla odmiany, w punkcie trzecim, a nie, jak wówczas, w pierwszym) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Panowie zakładamy frakcje wielbicieli 2.0 :wink: Co to za HS z silnikiem większym niż 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Małe żółte ludziki wyczytały na forum, że zazdrościmy Amerykanom 2.5 STI, zebrało im się na gest i dali 2.5 do Europy i co? Teraz chcemy 2.0 ! Zobaczymy, czy znowu ugną się przy kolejnym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Popieram Azraela, Po pierwsze "zwykle" STi 2.0 w Japonii też ma 280KM a Nm jeszcze więcej niż EU spec bo 422. Po drugie - będzie mi to ciężko ując ale spróbuje - jeżdżąc STi 2.0 czujesz jakbyś jeździl rajdówką na codzień, więc możesz utożsamiać swoje STi np. z taką kuzajową rajdówką i być dumnym z tego, a takie 2.5 nie jeździ w rajdach i co? dupa zbita :wink: Przemeq mam nadzieję że się nie obrazileś :wink: Jedyną zaletą 2.5 być może jest lepsza elastyczność. A jeśli 2.5 to już mogli dolożyć ze 20 kucyków więcej co by tą trzecią setkę przekroczyć chociaż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Popieram Azraela,Po pierwsze "zwykle" STi 2.0 w Japonii też ma 280KM a Nm jeszcze więcej niż EU spec bo 422. Ale na innym paliwie. Po drugie - będzie mi to ciężko ując ale spróbuje - jeżdżąc STi 2.0 czujesz jakbyś jeździl rajdówką na codzień, więc możesz utożsamiać swoje STi np. z taką kuzajową rajdówką i być dumnym z tego, a takie 2.5 nie jeździ w rajdach i co? dupa zbita :wink: Jeżeli to "poczucie" miałoby być jedynym, albo nawet tylko głównym powodem wyboru samochodu, to racja - nie należało zmieniać na 2.5 l. Jeżeli jednak kupujesz samochód ze względu na to jak jeździ, to 2,0 nie ma żadnych przewag nad 2.5, a w drugą stronę co najmniej kilka: - lepszy dół/elastyczność - mniej wysilony silnik (przy tej samej mocy), a więc - przynajmniej teoretycznie - trwalszy - większy potencjał na przyszłość Jedynym argumentem za 2.0 są sentymenty. Jest to więc typowy konflikt pragmatyzmu z ideologią... Popieram Przemqa - 2.5 rulez... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Ja tez jestem za 2.5 - odlozmy sentymenty na bok - nie ma czasu na rozczulanie sie nad ideologia - swiat idzie do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Gal, jeśli chodzi o zalety 2.5 to się calkowicie zgadzam z tobą, ale gdy się jest fanem rajdów samochodowych to jednak sentymenty zostają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wolelibyście mieć Imprezę 2,5 czy być fanami rajdów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 domestos666, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wolelibyście mieć Imprezę 2,5 czy być fanami rajdów? Fanem jestem, wolałbym 2.0 ale jak to się mówi 2.5 z wyrka bym nie pogonił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 A gdybys mial do wyboru STi MY06 i MY05... za darmo... bez mozliwosci sprzedazy... to co bys wybral? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wck, hmm... faktycznie.... czyzby japonia zostala na 2.0... dlaczego? :roll: Wszystkie argumenty, które zostały podane powyżej, a na pewno też ma tutaj (mniejsze, ale jednak) znaczenie konkurencja z EVO, które przecież nigdzie na świecie nie występuje z 2,5 litrowym silnikiem. Możliwe też, że pow. 2,0 w Japonii są dużo większe opłaty rejestracyjne, albo coś w tym rodzaju :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Jeśli chodzi o mnie to bym wybral MY06 bo ma bardziej dopracowany dyfer, (chyba) poprawione zawieszenie no i jest po prostu ladniejsze! Ale jeśli mialbym do wyboru MY05 EU spec i MY05 US spec to bym wybral tego pierwszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 A ja bym wybrał starsze, bo MY98 i nie 2,0 ani 2,5 tylko 2,2 22B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Dokładnie jak david. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Azrael, wolalbys STi Eu-Spec MY05 od US-Spec MY05? jakis argument? ... 265 (a podobno nawet nie 245) vs. 300 KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 sa tez sztuki, ktore maja w serii kapke wiecej niz 265. niestety to jednostkowe przypadki. duzo czesciej jest tak jak napisales. tak na prawde, to jednak nie jest to az takie wazne. duzo wiekszym bolem jest charakterystyka momentu w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Azrael, wolalbys STi Eu-Spec MY05 od US-Spec MY05? jakis argument? ... 265 (a podobno nawet nie 245) vs. 300 KM... I tak bym go rozkręcił tyle ile seryjna turbina wyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 A teoretycznie... ktory blok lepiej sie rozkreci 2,0 czy 2,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi