poligrafiabw Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 przepraszam za ignoranctwo z góry.chciałem uprzejmie zapytać czym się różni sti 2004 wersja amerykańska od tej sprzedawanej na europę. pan który chce to auto sprzedać zna tylko kolor i złotą myśl wygłosił "nie wiem ale chopie jak to zap........." wiem o lampach czy coś jeszcze?. uprzejmie proszę o podpowiedź . dzięki z góry i pozdrawiam. paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 w gornej czesci strony jest pomaranczowy pasek. na tym pasku jest kilka opcji, polecamy pierwsza z prawej :wink: . ps. witaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poligrafiabw Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 dzięki chwała bogu że nie z lewej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 No ale w każdym razie STi us-spec to zacne auto i wielu uważa, że lepsze niż odpowiednik ze starego kontynentu. W przypadku WRX'a jest odwrotnie. ale szukaj, szukaj... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Od MY06 te zmiany beda bardziej zatarte... a temat byl poruszany wiele razy... "SZUKAJ" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Od MY06 te zmiany beda bardziej zatarte... a temat byl poruszany wiele razy Z tym 06 to ciekawa sprawa, wygląda na to że gonimy US. Z tego co ostatnio się dowiedziałem (nie wiem na 100%) w Japoni Impreza ma dalej taki silnik jaki mieć powinna 2,0. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 JDM juz jest i ma 2,5... 2,0 moze bedzie jakas specjalna wersja? nie wiem... Pojezdzisz 2,5 to docenisz nowy trend :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 JDM juz jest i ma 2,5... 2,0 moze bedzie jakas specjalna wersja? nie wiem... Pojezdzisz 2,5 to docenisz nowy trend Jechałem i nie doceniam 2,0 to 2,0 . Ja jestem konserwatywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Spaczony :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Spec C Type RA ma 2,0 http://www.subaru-sti.co.jp/spec_c_RA20 ... index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 http://www.subaru.co.jp/impreza/wrx/mec ... index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Z tego co ostatnio się dowiedziałem (nie wiem na 100%) w Japoni Impreza ma dalej taki silnik jaki mieć powinna 2,0. Spec C ma na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poligrafiabw Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 dzięki za stronę www. ta japońska wiele mi pomogła szczególnie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Spec C ma na 100%. Wygląda na to że nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A czy to przypadkiem nie jest tak, że na bazie dwulitrówki będzie budowany "homologation special", a potem WRC? Co nie zmienia faktu, że ja bardzo się cieszę na tę europejską dwuipółlitrówkę 8). Rozmawiałem z Kuzim po Barbórce, "pochwaliłem" mu się, że będę czymś takim jeździł, na to on powiedział, że jest to zdecydowany, DUŻY krok do przodu, że - co jest akurat dla wszystkich jasne - dużo lepiej bierze z dołu i że miał dużą radochę testując imprezę z takim silnikiem. Powiedział też jeszcze, że - cytuję - "zazdroszczę Ci tego, że będziesz jeździł czymś takim", ale oczywiście potraktowałem to tak, jak powinienem, a więc jako dobry żart i miły gest pod moim adresem ze strony Pana Leszka 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A czy to przypadkiem nie jest tak, że na bazie dwulitrówki będzie budowany "homologation special", a potem WRC? Tak właśnie jest, HS jest Spec C. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 JDM juz jest i ma 2,5... 2,0 moze bedzie jakas specjalna wersja? nie wiem...Pojezdzisz 2,5 to docenisz nowy trend :wink: Nie słyszałem o żadnej Imprezie JDM 2,5l, wszystkie mają nadal silnik 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wck, hmm... faktycznie.... czyzby japonia zostala na 2.0... dlaczego? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wck, hmm... faktycznie.... czyzby japonia zostala na 2.0... dlaczego? Homologacja, może podatki, na pewno dlatego że oni dostają to co najlepsze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Azrael, Ciebie nie pytam bo wiem, ze Ty jestes przeciwnikiem 2,5 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 A co jest złego w 2,5 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 domestos666 polecam wyszukiwarkę, po co język strzepić i odgrzebywac te same wątki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 to może krótko w trzech punktach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 1. Impreza powinna mieć 2.0 2. HS powinien mieć 2.0 3. 2.5 mówimy nie Zdaję sobie z tego że 2.5 ma pewne zalety technicznego punktu widzenia ale tez nie wyolbrzymiałbym ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi