Skocz do zawartości

Pompa paliwa Legacy II GX '95 2,2 AT wagon


forrest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy któryś z kolegów orientuje się czy do ww. modelu jako zamiennik 42021AA320 pasuje pompa paliwa z Legacy I 2,2 czyli (NIPPON SEIKI nr 42021AA030).

 

Niby silnik ten sam, ale niepokoi mnie ta jedna cyferka.

Będę wdzięczny za pomoc, bo siada mi pompa w Legasiaku, a mam możliwość kupienia tej ze starszej wersji.

 

Pozdrowienia

Forrest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do objawów to po prostu jest czasem problem z odpaleniem auta, a że jest założona instalacja LPG to z tego co słyszałem to prawdopodobna usterka, choć zawsze dbam, żeby paliwa w baku było przynajmniej 1/3.

Jeśli macie inne typy to chętnie posłucham sugestii.

 

 

gendziu,

Dzięki!

Wstępnie oglądałem inną i liczę, że będzie dobra:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-subaru-l ... 75228.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forrest, no problemo :wink:

Ta ktora linkujesz bedzie dobra (w sensie podpasowania do modelu itp heh, oby tylko byla tez sprawna technicznie :D )

 

Ja juz jedna zatarlem na jezdzac na gazie i z malym stanem, wczesniej diagnozujac wymieniliem: swiece, kable, przeplywke i pompe, problem z jazda na beznynie jest dalej, ale juz namierzylismy tego chcochlika co nie daje jezdzic na PB :twisted::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do objawów to po prostu jest czasem problem z odpaleniem auta, a że jest założona instalacja LPG to z tego co słyszałem to prawdopodobna usterka, choć zawsze dbam, żeby paliwa w baku było przynajmniej 1/3.

Jeśli macie inne typy to chętnie posłucham sugestii.

 

 

 

no widzisz czyli przestrzegales zasady ze niby 1/3 paliwa w baku a i tak są problemy z odpaleniem

 

 

a apropo zakupu uzywanej pompy skad wiesz ze nie ma przejechane pod 250k i niebawem znowu padnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luksp

Dzięki za zwrócenie uwagi. Nie wiem i jest prawdopodobieństwo bliskie jedności, że auto z początku lat 90-tych tyle właśnie przejechało i jak szybko policzyłem oznacza to przepompowanie przez ten malutki króciec 25000l (!) paliwa:)

 

Problem jest o tyle trudny do zdiagnozowania, że pojawia się sporadycznie i przez to trudno znaleźć winowajcę...

 

Przewody niedawno były wymieniane na nowe Subaru.

W razie czego szukam dalej potencjalnej przyczyny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...