Jump to content

Pompa paliwa Legacy II GX '95 2,2 AT wagon


forrest
 Share

Recommended Posts

Witam,

Czy któryś z kolegów orientuje się czy do ww. modelu jako zamiennik 42021AA320 pasuje pompa paliwa z Legacy I 2,2 czyli (NIPPON SEIKI nr 42021AA030).

 

Niby silnik ten sam, ale niepokoi mnie ta jedna cyferka.

Będę wdzięczny za pomoc, bo siada mi pompa w Legasiaku, a mam możliwość kupienia tej ze starszej wersji.

 

Pozdrowienia

Forrest

Link to comment
Share on other sites

Co do objawów to po prostu jest czasem problem z odpaleniem auta, a że jest założona instalacja LPG to z tego co słyszałem to prawdopodobna usterka, choć zawsze dbam, żeby paliwa w baku było przynajmniej 1/3.

Jeśli macie inne typy to chętnie posłucham sugestii.

 

 

gendziu,

Dzięki!

Wstępnie oglądałem inną i liczę, że będzie dobra:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-subaru-l ... 75228.html

Link to comment
Share on other sites

forrest, no problemo :wink:

Ta ktora linkujesz bedzie dobra (w sensie podpasowania do modelu itp heh, oby tylko byla tez sprawna technicznie :D )

 

Ja juz jedna zatarlem na jezdzac na gazie i z malym stanem, wczesniej diagnozujac wymieniliem: swiece, kable, przeplywke i pompe, problem z jazda na beznynie jest dalej, ale juz namierzylismy tego chcochlika co nie daje jezdzic na PB :twisted::P

Link to comment
Share on other sites

Co do objawów to po prostu jest czasem problem z odpaleniem auta, a że jest założona instalacja LPG to z tego co słyszałem to prawdopodobna usterka, choć zawsze dbam, żeby paliwa w baku było przynajmniej 1/3.

Jeśli macie inne typy to chętnie posłucham sugestii.

 

 

 

no widzisz czyli przestrzegales zasady ze niby 1/3 paliwa w baku a i tak są problemy z odpaleniem

 

 

a apropo zakupu uzywanej pompy skad wiesz ze nie ma przejechane pod 250k i niebawem znowu padnie

Link to comment
Share on other sites

luksp

Dzięki za zwrócenie uwagi. Nie wiem i jest prawdopodobieństwo bliskie jedności, że auto z początku lat 90-tych tyle właśnie przejechało i jak szybko policzyłem oznacza to przepompowanie przez ten malutki króciec 25000l (!) paliwa:)

 

Problem jest o tyle trudny do zdiagnozowania, że pojawia się sporadycznie i przez to trudno znaleźć winowajcę...

 

Przewody niedawno były wymieniane na nowe Subaru.

W razie czego szukam dalej potencjalnej przyczyny:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...