tomy Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Palący sie check engine cruise control itd. Moze jest jakis sposób omijajacy podpinke do kompa w Serwisie aby zbadać co to takiego. Jezeli ma ktos kogos kto zna sie na Tribece w okolicy Warszawy i moze takie cudo zdjagnozować a przy tym naprawiać to bede wdzieczny za jakiekolwiek info. Pilna sprawa. TP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Chyba bez podpinki do kompa nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomy Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Może jakies łączenie kostek pod kierownicą i obserwacja mrygającej lampki ?? Coś na ten temat widziałem na filmiku tylko nie wiem czy to w Tribece można zrobić no i oczywiście trzeba mieć książkę kodów błędów. Może ktoś zna warsztat na siekierkach który specjalizuje sie w subarakach. Ktoś mi o nim mówił ale nie widział dokładnie gdzie on jest. Potrzebuje mądrego fachowca do zbadania mojej tribeki. Tomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Watpie, by subaru uzywalo JESZCZE kodów błyskowych. Cała tribeca jest na szynie CAN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tomy skontaktuj sie z wlyszkow powinien cos wiedziec o dobrym fachowcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Poszło PW ale Tomy nie czyta... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomy Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam. Czyta czyta.. Po podpięciu do kompa wyskakiwał błąd sondy bank 2.( pod kierowcą przed katalizatorem) Wymieniłem na nówke denso. Błąd da sie skasować ale zaraz powraca na nowo. Sonad pracuje w sposób książkowy tak jak druga. A błąd nadal wyskakuje. Dostałem takie przenośne cudo od znajomego mechanika i pokazuje mi błędy podczas jazdy. Check engine czyli tryb awaryjny wyskakuje jak pojawia sie błąd P0154 i czasami pojawia sie P0151. Jak wyzuca P0050 nie przechodzi w tryb awaryjny i wtedy nic sie nie dzieje do momentu zgaszenia silnika. Wtedy znowu po odpaleniu jakieś 20 sekund i P0154 i awaryjny kasuje go kilka razy i jak już wskoczy P0050 to dalej jest dobrze. Nie byłem z tymi wynikami u znajomego więc nie wiem co to za błedy. Może ktos zna rozwiązanie problemu i co to za błedy moze mi podpowiedzieć. Obawiam sie ze sonda oryginał która zdjąłem mogła byc ok i problem leży gdzieś dalej. Może błąd siedzi gdzieś głębiej w sensie nie da sie go zlikwidować takim prostym łączeniem przez OBD2 może trzeba reset twardy( o ile taki istnieje ) Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Sprawdz elektryke, moze kable nie stykaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się