adamos1976 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Jako nowy na forum to po pierwsze witam wszystkich . A teraz do rzeczy! Mam dziwny objaw z hamulcami. Samochód byl nie używany przez okolo 5 miesięcy (WRX MY03) w miedzy czasie wymieniem klocki z przody i wezyk podcisnieniowy do serwa i kilka rzeczy nie związanych z hamulcami. Po uruchomieniu auta i pierwszej przejażdżce zauwazylem ze przy przyspieszaniu po nagłym zdjęciu nogi z gazu i probie hamowania pedal hamulca twardnieje i przez okolo 2 sekundy jakby nie bylo wspomagania po czym wszystko wraca do normy. Zrobiłem test: 100km/h 5 bieg gaz w podloge i szybka zmiana na hamulec, pedal twardy i po 2 sec wraca do normy i tak za każdym razem. Trochę to przerazajace jak nagle brakuje hamulca :shock: Macie jakikolwiek pomysły co to moze byc :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 odpowietrzałes uklad? przydałoby się takze wymienic płyn na świeży... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos1976 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 układ odpowietrzony dwa razy, płyn ma dwa lata. nie ma różnicy czy układ jest cieply czy zimny wygląda to na problem z podcienieniem lub serwo, sam nie wiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 płyn ma dwa lata. to najwyższy czas go wymienić ... a co do objawów - sprawdź zaworek zwrotny ... serwo jest sterowane podciśnieniem, czyli jak ciśniesz gaz do dechy (jest nadciśnienie) to wspomagania nie ma (jest słabe) dopiero jak puścisz gaz (masz podciśnienie) i wspomaganie działa "lepiej" .... nagłej utracie wspomagania zapobiega właśnie ten zaworek zwrotny w przewodzie do serwa ... tak w skrócie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Tak jak piter, napisał,jeśli wymieniłeś przewód z serwa to albo założyłeś bez zaworka albo zaworek w złą stronę.A dlaczego wymieniałeś tez przewód one raczej nie ulegają uszkodzeniom?pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos1976 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 problem rozwiązany kupilem sobie takie ladne niebieskie przewody (tanie niebieskie ) zeby ladnie wygladalo lecz nie mialem pojęcia ze jest tam jakiś zaworek sprawdziłem stary przewód i jak byk jest Strzałka z kierunkiem :arrow: zalozylem i wszystko wrocilo do normy dzięki Piter, Lucza za pomoc bo juz myslalem ze mi serwo padlo po długim postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Witam Gratuluje naprawienia samochodu Ta sama przygode przezywal :arrow: zoowty..juz mialem Ci pomoc,ale jednak nie zdazlylem,heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się