lukas0187 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Witam! dziś podczas jazdy w korku wzrosła mi temperatura wody. po zatrzymaniu się stwierdziłem ze brakuję płynu chłodzącego w chłodnicy (dodam, że w zbiorniczku wyrównawczym było max). Po dolaniu wody do chłodnicy wszystko wróciło do normy (tylko w zbiorniczku wyrównawczym trochę wzrósł ponad max). przejechałem ze 200km i jest ok niedawno wymieniałem płyn chłodzący dlaczego tak się stało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 a sprawdzales ile przy wymianie wylecialo a ile zalaliscie?[wymieniales odklecajac korek z bloku czy korkiem z chlodnicy?] widocznie zapowietrzylo sie gdzies, po przejechaniu dluzszego odcinka otworzyl sie obieg i musiales dolac Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Witam!dziś podczas jazdy w korku wzrosła mi temperatura wody. po zatrzymaniu się stwierdziłem ze brakuję płynu chłodzącego w chłodnicy (dodam, że w zbiorniczku wyrównawczym było max). Po dolaniu wody do chłodnicy wszystko wróciło do normy (tylko w zbiorniczku wyrównawczym trochę wzrósł ponad max). przejechałem ze 200km i jest ok niedawno wymieniałem płyn chłodzący dlaczego tak się stało? moze masz zapowietrzony ? Ja mialem raz tak, po naprawie. Okazalo sie, ze byl zapowietrzony, wystarczylo wezykiem popracowac, aby plyn praktycznie zginal ze zbiorniczka :roll: . W serwisie, dowiedzialme, sie ze te silniki nie maja prawa sie grzac. Od tej pory (3 lata, 80kkm), nigdy to sie wiecej nie powtorzylo, a wskazowka termometru jest zawsze prawie idealnie na srodku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas0187 Posted April 8, 2011 Author Share Posted April 8, 2011 uszczelka pod głowicą oby nie głowica.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 lukas0187, Uszczelka? -w jaki sposób Ci to wykryto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronx Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Popatrz na płyn w chłodnicy, czy jest ciemny osad na ściankach zbiornika wyrównawczego, albo czy pływają czarne kłaczki? Inny objaw to bulgotanie w nagrzewnicy przy włączaniu silnika. Oby jednak nie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now