Jump to content

Przewody pneumatyczne


strazak70
 Share

Recommended Posts

Witam !

Mam pytanie. Wymieniłem w swoim Subaru amory pneumatyczne na zwykłe z przodu i teraz mam pytanie jak zaślepić, połączyć ze sobą te przewody, tak żeby zamknąć obieg, dlatego że tył pozostał pneumatyczny i teraz się nie podnosi.

Bardzo proszę o jakąś wskazówkę bo niedługo zwariuje z tym zawierzeniem :x

Link to comment
Share on other sites

Poodcinaj przewody pneumatyczne, tak zeby nie przeszkadaly, nie robily zamieszania w komorze silnika . W okolicach podszybia znajduje sie przekaznik sterujacy kompresorem, wyciag go a pod fotelem kierowcy sterownik , tez mozna go usunac .

 

Warto zastanowic sie nad reczna regulacja wysokosci swiatel .

 

-- 7 kwi 2011, o 16:25 --

 

Eeeee...tyl masz pneumatyczny?

To zmienia sprawe, tu Ci nie pomoge.

Link to comment
Share on other sites

Niestety, aby układ działał poprawnie, sterownik musi dostawać też sygnały z przodu. Albo założysz na tył sprężyny, albo postaraj się oszukać sterownik.

PS ile chcesz za tylne amory? i który rok auta?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ale jak oszukać sterownik ? właśnie to chciałbym wiedzieć, samochód z 2000 r, odnośnie ceny działały super "dupa wisiała w powietrzu na maxa

 

-- Wt kwi 26, 2011 8:00 pm --

 

ktoś mi podpowiedział żeby połączyć te dwa przewody z przodu ze sobą, ale jak?, jakąś szybkozłączką?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...