HULK Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam. Wydumałem sobie żeby przenieść rurki idące z IC do przepustnicy i puścić je po autem, powinno to troszkę zmniejszyć pojemność układu i ochronić od nagrzewania ciepłem z silnika. Co sadzicie ? jest sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jeśli to obniży temperaturę powietrza dolotowego to na pewno ma sens,a poza tym wydaje mi się że powinieneś mięć osłonę pod silnikiem (nie wiem czy masz) żeby uchronić układ od uszkodzeń,na marginesie jakoś nie potrafię sobie wyobrazić którędy byś to puścił żeby było krócej,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Marek - jesli moge cos powiedziec - zostaw tak jak jest, bo nie bardzo widze, jesli wyobrazam to sobie poprawnie, jak mialoby to skrocic radykalnie jakos dlugosc rur. Zeby skrocic dlugosc rur realnie, musialbys sporo mocniej pokombinowac - odwrocony kolektor dolotowy, najlepiej tez przekrecone turbo i troche inaczej ulozone rury do turbo i od turbo tez. A najlepiej jeszcze przedni intercooler zintegrowany z chlodnica, z lateral performance, o ile mnie pamiec nie myli - z wyjsciami u gory, a nie u dolu. Tylko jest jeden problem - koszta tej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 długość to zmniejszy minimalnie bardziej mi chodzi o temp. po chwili wygłupów przy niższych prędkościach te rury sa naprawdę gorące !!! Nie mam na myśli całego orurowania tylko odcinka pomiędzy IC a przepustnica. Poprowadzić można bez problemu większego już obczajalem Pozdrawiam Panowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Chyba AMI, nie do końca zrozumiałeś o co Markowi chodzi,on chce tylko puścić dołem tę rurę pomiędzy IC a przepustnicą, On ma chyba IC z przodu? chociaż po tym co napisałeś to trochę zgłupiałem bo kurnik na masce też ma,pozdro. -- 3 kwi 2011, o 21:37 -- Moim zdaniem rura biegnąca pod silnikiem powinna być wykonana w jednym elemencie bez łączeń,oprócz oczywiście przyłączenia do IC,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Marek pisal i o temperaturze, i o pojemnosci w pierwszym poscie, wiec sadze, ze zrozumialem dobrze. I tak-ma fmic. Czy cos bedzie lepiej z temperatura-nie wiem. Co do pojemnosci sie wypowiedzialem. Na poczatek moze pomysl o izolacji termicznej? Pod maska pewnie i tak bedzie zawsze w miare goraco, wiec nie wiem, czy nie beda sie jednak nagrzewac i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 po chwili wygłupów przy niższych prędkościach te rury sa naprawdę gorące !!! Moze jezdz szybciej Ja rozumiem, o ktorej rurze piszesz. Chcesz to kombinuj, moze pomoze. A moze termoizolacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Można przecież owinac bandazem termoizolacyjnym, zawsze coś tam ograniczy nagrzewanie. Ja tak mam w Carlosie, i rura biegnąca nad kolektorem wydechowym wyraźnie straciła na temperaturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.