BartZ Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Jeżeli drgania na kierownicy są uzależnione od prędkości, to na bank są to opony bądź felgi bądź jedno i drugie. Oj, ta pewność jest tutaj co najmniej nie na miejscu. Wystarczy lekko skrzywiona półoś i też telepanie będzie zależne od prędkości. Sypiące się łożysko też może być przyczyną drgań, podobnie jak krzywe tarcze hamulcowe. Tomasz teoretycznie tak, ale skrzywić półoś to trzeba się postarać, ja po prostu założyłem, że ten element jest ok, równie dobrze można napisać, że cała zwrotnica jest wywalona, co z resztą nie jest wykluczone; łożyska przednie w S-turbo, o dziwo, są bardzo mocne i wytrzymują duże przebiegi, w przeciwieństwie do tylnych, które potrafią się dość szybko wysypać, poza tym, żeby łożycho dawało takie objawy to musiało by być msakrycznie rozwalone, dużo wcześniej zaczęło by wyć... Być może masz takie doświadczenia, ale ja jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby krzywa tarcza sama w sobie powodowała drgania podczas normalnej jazdy... :wink: Dalej z uporem godnym lepszej sprawy obstawiam zestaw opona + felga... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 co do poloski to wcale nie trzeba jek pokrzywic by drzala, wystarcy ze cie na nia zlapie kawalek foli z biedronkowek torby lub jakiegos klucha z asfalyu dzy innej mazi, moze tez byc walnieta mangeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eden Prime Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=39I1GAS9G9w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam! Klocek to raczej nie jest - temperatura byłaby różna z lewej i prawej strony, a jest podobna. Drgania zanikają powyżej 140 km/h. Po zmianie opon na letnie to samo - podwyższyłem niceo ciśnienie z przodu zobocze czy są zmiany (z 2.0 na 2.2 tył 2.0). Na półosiach niczego poprzycepianego nie widziałem... Na prostowanie felg jestem umówiony na koniec tygodnia więc wykluczę i to. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Czy tak samo jest na roznych biegach :?: To jest jakis rezonans bo zanika po przekrocezeniu pewnej predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosta Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam! na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez... Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez... ponad 120 i ty sobie luz wrzucasz :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam!Klocek to raczej nie jest - temperatura byłaby różna z lewej i prawej strony, a jest podobna. Drgania zanikają powyżej 140 km/h. Po zmianie opon na letnie to samo - podwyższyłem niceo ciśnienie z przodu zobocze czy są zmiany (z 2.0 na 2.2 tył 2.0). Na półosiach niczego poprzycepianego nie widziałem... Na prostowanie felg jestem umówiony na koniec tygodnia więc wykluczę i to. Pozdrawiam Marcin Zrób tą felgę, wtedy będziem radzić dalej... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosta Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez... ponad 120 i ty sobie luz wrzucasz :shock: Jak są warunki z górki dla testów... Pozdrawiam Marcin -- Cz kwi 21, 2011 2:11 pm -- Witam! Po wyprostowaniu felg niestety nie ma zmian... Drgania ustąpiły więc naprawa była skuteczna. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez... ponad 120 i ty sobie luz wrzucasz :shock: Jak są warunki z górki dla testów... Pozdrawiam Marcin -- Cz kwi 21, 2011 2:11 pm -- Witam! Po wyprostowaniu felg niestety nie ma zmian... Drgania ustąpiły więc naprawa była skuteczna. Pozdrawiam Marcin A jesteś w stanie założyć zupełnie inne koła i się karnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosta Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam! Niestety nie mam innych felg niż te na aucie. Mam nadzieję że jakoś po Świętach uda mi się spotkać z Tomaszem_555 może on coś pomoże mi ustalić... Bo na razie jestem w kropie... nie mam pojęcia co to jest, a wolę wiedzieć co się mi z autem dzieje... Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się