Skocz do zawartości

Szum powyżej 120 km/h


kosta

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli drgania na kierownicy są uzależnione od prędkości, to na bank są to opony bądź felgi bądź jedno i drugie.

Oj, ta pewność jest tutaj co najmniej nie na miejscu. Wystarczy lekko skrzywiona półoś i też telepanie będzie zależne od prędkości. Sypiące się łożysko też może być przyczyną drgań, podobnie jak krzywe tarcze hamulcowe.

Tomasz

teoretycznie tak, ale skrzywić półoś to trzeba się postarać, ja po prostu założyłem, że ten element jest ok, równie dobrze można napisać, że cała zwrotnica jest wywalona, co z resztą nie jest wykluczone; łożyska przednie w S-turbo, o dziwo, są bardzo mocne i wytrzymują duże przebiegi, w przeciwieństwie do tylnych, które potrafią się dość szybko wysypać, poza tym, żeby łożycho dawało takie objawy to musiało by być msakrycznie rozwalone, dużo wcześniej zaczęło by wyć...

Być może masz takie doświadczenia, ale ja jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby krzywa tarcza sama w sobie powodowała drgania podczas normalnej jazdy... :wink:

Dalej z uporem godnym lepszej sprawy obstawiam zestaw opona + felga... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do poloski to wcale nie trzeba jek pokrzywic by drzala, wystarcy ze cie na nia zlapie kawalek foli z biedronkowek torby lub jakiegos klucha z asfalyu dzy innej mazi, moze tez byc walnieta mangeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Klocek to raczej nie jest - temperatura byłaby różna z lewej i prawej strony, a jest podobna.

Drgania zanikają powyżej 140 km/h.

Po zmianie opon na letnie to samo - podwyższyłem niceo ciśnienie z przodu zobocze czy są zmiany (z 2.0 na 2.2 tył 2.0).

Na półosiach niczego poprzycepianego nie widziałem...

Na prostowanie felg jestem umówiony na koniec tygodnia więc wykluczę i to.

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Klocek to raczej nie jest - temperatura byłaby różna z lewej i prawej strony, a jest podobna.

Drgania zanikają powyżej 140 km/h.

Po zmianie opon na letnie to samo - podwyższyłem niceo ciśnienie z przodu zobocze czy są zmiany (z 2.0 na 2.2 tył 2.0).

Na półosiach niczego poprzycepianego nie widziałem...

Na prostowanie felg jestem umówiony na koniec tygodnia więc wykluczę i to.

Pozdrawiam

Marcin

Zrób tą felgę, wtedy będziem radzić dalej... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez...

ponad 120 i ty sobie luz wrzucasz :shock:

 

Jak są warunki z górki dla testów...

Pozdrawiam

Marcin

 

-- Cz kwi 21, 2011 2:11 pm --

 

Witam!

Po wyprostowaniu felg niestety nie ma zmian...

Drgania ustąpiły więc naprawa była skuteczna.

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na IV i V jest to samo po zrzuceniu na luz tez...

ponad 120 i ty sobie luz wrzucasz :shock:

 

Jak są warunki z górki dla testów...

Pozdrawiam

Marcin

 

-- Cz kwi 21, 2011 2:11 pm --

 

Witam!

Po wyprostowaniu felg niestety nie ma zmian...

Drgania ustąpiły więc naprawa była skuteczna.

Pozdrawiam

Marcin

A jesteś w stanie założyć zupełnie inne koła i się karnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Niestety nie mam innych felg niż te na aucie.

Mam nadzieję że jakoś po Świętach uda mi się spotkać z Tomaszem_555 może on coś pomoże mi ustalić...

Bo na razie jestem w kropie... nie mam pojęcia co to jest, a wolę wiedzieć co się mi z autem dzieje...

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...