Skocz do zawartości

obroty Legacy 04/2.0NA


alepka

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest następujący: na postoju po po przegzowaniu wszystko jest (chyba) ok.Obroty spadają do 1000 szybko potem wolnej do ok 600. Natomiast w trakcie jazdy jak wysprzęglę spadają szybko do ok 600 potem wskakują szybko na 1000 i tak się trzymają przez jakiś czas. Czy to normalne?? Dodam, że jestem świeżo po wymianie rozrządu,regulacji zaworów, wymianie świec, czyszczeniu przepustnicy. problem przed regulacją też się pojawiał. . Do wymiany jest dwumasa ale nie wiem czy ona może mieć wpływ na coś takiego. Postaram się nagrać filmik jak to wygląda. Pomóżcie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienne obroty mogą być chwilowo spowodowane autoadaptacją przepustnicy, którą wyczyściłeś...

 

edit:literówka :twisted:

 

no tak tyle że od czyszczenia zrobiłem już 1500km. chyba że może jakiś reset kompa na początek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tyle że od czyszczenia zrobiłem już 1500km. chyba że może jakiś reset kompa na początek??

uppss..... nie dobrze, a propo's resetu możesz spróbować operacji polegającej na :

odłączeniu klemy na 5 min i wyzerowaniu przepływomierza, które polega na trzykrotnym włączeniu zapłonu i zapaleniu silnika za 4 razem po ponownym podłączeniu akumulatora- myślę że jest to ważna informacja którą uzyskałem w ASO Dawoj w Łomiankach,

ale u Ciebie widzę niestety :( temat rozwojowy z tymi obrotami....dużo już zrobiłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest następujący: na postoju po po przegzowaniu wszystko jest (chyba) ok.Obroty spadają do 1000 szybko potem wolnej do ok 600. Natomiast w trakcie jazdy jak wysprzęglę spadają szybko do ok 600 potem wskakują szybko na 1000 i tak się trzymają przez jakiś czas. Czy to normalne?? Dodam, że jestem świeżo po wymianie rozrządu,regulacji zaworów, wymianie świec, czyszczeniu przepustnicy. problem przed regulacją też się pojawiał. . Do wymiany jest dwumasa ale nie wiem czy ona może mieć wpływ na coś takiego. Postaram się nagrać filmik jak to wygląda. Pomóżcie!!!!

 

mam dokładnie to samo w Imprezie 2.0R.

było wcześniej, ale po czyszczeniu przepustnicy się nasiliło....

też nie wiem jak z tym walczyć.. ani czy warto z tym walczyć... bo w sumie jakoś mocno to nie przeszkadza w codziennej eksploatacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełniacz miał w Forku podobny problem i tak sobie z nim poradził :

Miałem to samo dzisiaj i co sie okazało za filtrem powietrza od spodu jest rurka i powinna być połączona szczelnie długim wężykiem gumowym z silnikiem... miałem minimalną nieszczelność tam i dostawało się lewe powietrze .... docisnąłem to łączenie (wcisnąłem wężyk gumowy na plastik i problem jak ręką odjął

Całość TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za porady. Sprawdzę dzisiaj. tutaj http://w62.wrzuta.pl/film/10P5yCzKDe3/20110317002 jest filmik jak to mniej więcej wygląda. niestety reklama na poczatku

 

-- So mar 19, 2011 4:29 pm --

 

Wełniacz miał w Forku podobny problem i tak sobie z nim poradził :

Miałem to samo dzisiaj i co sie okazało za filtrem powietrza od spodu jest rurka i powinna być połączona szczelnie długim wężykiem gumowym z silnikiem... miałem minimalną nieszczelność tam i dostawało się lewe powietrze .... docisnąłem to łączenie (wcisnąłem wężyk gumowy na plastik i problem jak ręką odjął

]

 

NIestety nie dopatrzyłęm się u siebie żadnego wężyka. Odłączenie akumulatora też nic nie dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No powiem Wam szanowni forumowicze, że właśnie też mam ten sam problem. W Subaru Legacy.

 

Po przeczyszczeniu przepustnicy niestety obroty falują w granicach 1500-2000 jak samochód stoi w miejscu i przy tym falowaniu samochód trochę drga. Czasem spadną do normalnego poziomu.

I teraz nie wiem czy to źle czy dobrze i tak ma być. Zaznaczam, że przed czyszczeniem zero problemów z obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alepka i jak wygląda sprawa z "Twoimi" obrotami, ogarnąłeś ?

No niestety nie do końca. Dalej jest to samo. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe więc na razie jeżdżę. Byłem z tym u mechanika w (Gawin-Kraków). Stwierdził, że może to być zużyta przepustnica i jeśli czyszczenie nie pomaga to trzeba będzie wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

WITAM serdeczenie, jestem szczęśliwym posiadaczem identycznego modelu legacy:).....jakiś czas temu pisałeś o problemach z obrotami....mam taki sam problem.....wobec tego mam pytanie: w jaki sposób sobie z tym poradziłeś?czyszczenie przepustnicy pomogło???Dziękuję z góry za jakąkolwiek odpowiedz....pozdrawiam Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM serdeczenie, jestem szczęśliwym posiadaczem identycznego modelu legacy:).....jakiś czas temu pisałeś o problemach z obrotami....mam taki sam problem.....wobec tego mam pytanie: w jaki sposób sobie z tym poradziłeś?czyszczenie przepustnicy pomogło???Dziękuję z góry za jakąkolwiek odpowiedz....pozdrawiam Piotr

kropi68, kolega Alepka zrobił dość sporo w tym temacie, ale według mojego doświadczenia to zaczynamy od czyszczenia przepustnicy a następnie regulacja zaworów. Te roczniki mają już przebiegi pod 150kkm i zazwyczaj wymagają już regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...