alepka Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Problem jest następujący: na postoju po po przegzowaniu wszystko jest (chyba) ok.Obroty spadają do 1000 szybko potem wolnej do ok 600. Natomiast w trakcie jazdy jak wysprzęglę spadają szybko do ok 600 potem wskakują szybko na 1000 i tak się trzymają przez jakiś czas. Czy to normalne?? Dodam, że jestem świeżo po wymianie rozrządu,regulacji zaworów, wymianie świec, czyszczeniu przepustnicy. problem przed regulacją też się pojawiał. . Do wymiany jest dwumasa ale nie wiem czy ona może mieć wpływ na coś takiego. Postaram się nagrać filmik jak to wygląda. Pomóżcie!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 zmienne obroty mogą być chwilowo spowodowane autoadaptacją przepustnicy, którą wyczyściłeś... edit:literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 zmienne obroty mogą być chwilowo spowodowane autoadaptacją przepustnicy, którą wyczyściłeś... edit:literówka no tak tyle że od czyszczenia zrobiłem już 1500km. chyba że może jakiś reset kompa na początek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 no tak tyle że od czyszczenia zrobiłem już 1500km. chyba że może jakiś reset kompa na początek?? uppss..... nie dobrze, a propo's resetu możesz spróbować operacji polegającej na : odłączeniu klemy na 5 min i wyzerowaniu przepływomierza, które polega na trzykrotnym włączeniu zapłonu i zapaleniu silnika za 4 razem po ponownym podłączeniu akumulatora- myślę że jest to ważna informacja którą uzyskałem w ASO Dawoj w Łomiankach, ale u Ciebie widzę niestety temat rozwojowy z tymi obrotami....dużo już zrobiłeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Problem jest następujący: na postoju po po przegzowaniu wszystko jest (chyba) ok.Obroty spadają do 1000 szybko potem wolnej do ok 600. Natomiast w trakcie jazdy jak wysprzęglę spadają szybko do ok 600 potem wskakują szybko na 1000 i tak się trzymają przez jakiś czas. Czy to normalne?? Dodam, że jestem świeżo po wymianie rozrządu,regulacji zaworów, wymianie świec, czyszczeniu przepustnicy. problem przed regulacją też się pojawiał. . Do wymiany jest dwumasa ale nie wiem czy ona może mieć wpływ na coś takiego. Postaram się nagrać filmik jak to wygląda. Pomóżcie!!!! mam dokładnie to samo w Imprezie 2.0R. było wcześniej, ale po czyszczeniu przepustnicy się nasiliło.... też nie wiem jak z tym walczyć.. ani czy warto z tym walczyć... bo w sumie jakoś mocno to nie przeszkadza w codziennej eksploatacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Wełniacz miał w Forku podobny problem i tak sobie z nim poradził : Miałem to samo dzisiaj i co sie okazało za filtrem powietrza od spodu jest rurka i powinna być połączona szczelnie długim wężykiem gumowym z silnikiem... miałem minimalną nieszczelność tam i dostawało się lewe powietrze .... docisnąłem to łączenie (wcisnąłem wężyk gumowy na plastik i problem jak ręką odjął Całość TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 dzięki za porady. Sprawdzę dzisiaj. tutaj http://w62.wrzuta.pl/film/10P5yCzKDe3/20110317002 jest filmik jak to mniej więcej wygląda. niestety reklama na poczatku -- So mar 19, 2011 4:29 pm -- Wełniacz miał w Forku podobny problem i tak sobie z nim poradził : Miałem to samo dzisiaj i co sie okazało za filtrem powietrza od spodu jest rurka i powinna być połączona szczelnie długim wężykiem gumowym z silnikiem... miałem minimalną nieszczelność tam i dostawało się lewe powietrze .... docisnąłem to łączenie (wcisnąłem wężyk gumowy na plastik i problem jak ręką odjął ] NIestety nie dopatrzyłęm się u siebie żadnego wężyka. Odłączenie akumulatora też nic nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 alepka i jak wygląda sprawa z "Twoimi" obrotami, ogarnąłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bootsy Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 No powiem Wam szanowni forumowicze, że właśnie też mam ten sam problem. W Subaru Legacy. Po przeczyszczeniu przepustnicy niestety obroty falują w granicach 1500-2000 jak samochód stoi w miejscu i przy tym falowaniu samochód trochę drga. Czasem spadną do normalnego poziomu. I teraz nie wiem czy to źle czy dobrze i tak ma być. Zaznaczam, że przed czyszczeniem zero problemów z obrotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 alepka i jak wygląda sprawa z "Twoimi" obrotami, ogarnąłeś ? No niestety nie do końca. Dalej jest to samo. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe więc na razie jeżdżę. Byłem z tym u mechanika w (Gawin-Kraków). Stwierdził, że może to być zużyta przepustnica i jeśli czyszczenie nie pomaga to trzeba będzie wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropi68 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 WITAM serdeczenie, jestem szczęśliwym posiadaczem identycznego modelu legacy:).....jakiś czas temu pisałeś o problemach z obrotami....mam taki sam problem.....wobec tego mam pytanie: w jaki sposób sobie z tym poradziłeś?czyszczenie przepustnicy pomogło???Dziękuję z góry za jakąkolwiek odpowiedz....pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 WITAM serdeczenie, jestem szczęśliwym posiadaczem identycznego modelu legacy:).....jakiś czas temu pisałeś o problemach z obrotami....mam taki sam problem.....wobec tego mam pytanie: w jaki sposób sobie z tym poradziłeś?czyszczenie przepustnicy pomogło???Dziękuję z góry za jakąkolwiek odpowiedz....pozdrawiam Piotr kropi68, kolega Alepka zrobił dość sporo w tym temacie, ale według mojego doświadczenia to zaczynamy od czyszczenia przepustnicy a następnie regulacja zaworów. Te roczniki mają już przebiegi pod 150kkm i zazwyczaj wymagają już regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropi68 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 dzięki okeyten.... jutro umawiam się z serwisem i zobaczymy co oni na to....z tego co wiem to najlepszy serwis na śląsku więc powinno być OK:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się