qbutek Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Dziś miałem niemiłą sytuację. W pewnym momencie wpadł mi pedał sprzęgła w podłogę i przestał odbijać. Okazało się, że jak się pociągnie, to odbije, ale nie wpływa to na nic - skok był jałowy, a napęd niepołączony z silnikiem. Po otwarciu maski zauważyłem, że linka spadła. Niestety wydaje mi się, że tam coś z tymi nakrętkami i "talerzykami" jest nie tak. Czy mógłby ktoś mi przesłać tu lub na maila zdjęcie tej strefy pod masą - byłbym wdzięczny. Niestety w warunkach polowych, na szybko nic z tym nie zrobiłem i musiałem zostać odholowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Zdjęcie zrobione i wygląda to tak: :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Dzięki, dokładnie o to mi chodziło. Jakoś w nocy inaczej chciałem poskładać te puzzle;) No i na pewno mam tę gumową osłonę popękaną. No i już naprawione - znaczy działa, ale chyba problem jest. Niestety nie chodziło tylko o założenie tego dobrze. Blokuje się coś w mechanizmie sprzęgła. Znaczy wczoraj się zablokowało, dziś pokręciłem tym co wchodzi do obudowy i po chwili samo odskoczyło. Jakieś pomysły dlaczego po tym jak linka spadła, to sprzęgło było rozłączone, a nie włączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Może docisk się rozsypał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Dzięki za pomuka Blokuje się coś w mechanizmie sprzęgła. Znaczy wczoraj się zablokowało, dziś pokręciłem tym co wchodzi do obudowy i po chwili samo odskoczyło. Jakieś pomysły dlaczego po tym jak linka spadła, to sprzęgło było rozłączone, a nie włączone? Ta "łapa" (czy po prostu jak piszą : dźwignia - lever) wskakuje na półkulę i tam się powinna ładnie trzymać i swobodnie przesuwać. Po ściągnięciu linek (od sprzęgła i hill holdera) a następnie gumowej osłony, powinno dać się zaobserwować ruch łożyska. Jak tam będzie ok to zostaje - jak pisze aflinta - docisk. U mnie przed wymianą docisk był cały, równo zużyty i wyglądał jak na zdjęciu poniżej (Valeo): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Widzę, że kolekcję zdjęć masz zacną. W najbliższym czasie będę wymieniał uszczelnienia silnika (między innymi z tyłu) i przy okazji zajrzę i tam. Czy jedyną osłoną przed zewnętrznym syfem przy łapie jest ta gumowa osłona? Jest pęknięta na pół i może przez nią dostaje się syf i to spowodowało "blokadę". Pytanie dodatkowe: Każde Legacy I ma hill holder i to cięgno bliżej obudowy jest od niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Widzę, że kolekcję zdjęć masz zacną. Lubię dokumentować przebieg wszystkich napraw/przeglądów. Trochę zdjęć się nazbierało :wink: . Czy jedyną osłoną przed zewnętrznym syfem przy łapie jest ta gumowa osłona?Jest pęknięta na pół i może przez nią dostaje się syf i to spowodowało "blokadę". Przy łapie tylko ta guma chroni przed zanieczyszczeniami. Musiałoby się trochę tego brudu nazbierać, żeby aż tak utrudniać swobodny ruch łożyska; choć na odległość niczego nie można wykluczyć. Każde Legacy I ma hill-holder i to cięgno bliżej obudowy jest od niego? Z tego co wiem to wszystkie miały hill-holder i tak jak piszesz - to jest właśnie ta druga linka. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Sedany też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Witam gdzie mogę dostać tą część zaznacząną na czerwono jak się zwie?? bo umnie widze, żę jest dana sprężyna "druciarstwo"! legacy II 2.0 awd sedan 94.r Edytowane 17 Grudnia 2013 przez pit87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 A gdzie jest to zaznaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 A gdzie jest to zaznaczenie? fakt nie wrzuciłem fotki. ale już wiem co to to wysprzęglik , którego nie posiadam zamiast niego jest sprężyna . Jak ma być podłaczony wysprzęglik?? może ktoś ma fotki jak to jest tam zamocowane?? i czy bez tego może się coś stać?? itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się