Skocz do zawartości

Uszczelka pod glowica + uszczelka pod deklami


Eden Prime

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak juz "donosilem" w jednym temacie, domniemalem iz padla uszczelka pod glowica. Otoz padly obie. Mechanik (3ci z rzedu)twierdzi ze ta ueszczelka pod glowica jeszcze sporo wytrzyma i mam ja wymienic dopiero jak peknie. Pilniejsza jest ta pod delklami. Widzialem jak mechanik przejezdal palcem po uszczelce i palec byl mokry od plynu chlod. Uszczelka głowicy jest sparciala. Sam nie wiem co o tym myslec. Co pilniejsze? Spod dekli bardzo delukatnie kapie olej na kolektor. Ale ubtytkow zebym musial dolewac nie ma. Sprawdzam codziennie. Generalnie chlodzacego tez duzo nie ubywa. Wlasciwie jest to niezauwazalne. Z gory dzieki za pomoc.

Dołącze też zdjęcia jak wrócę do domu. Czy ewentualne szarpanie jakie się pojawiło przy zmianie biegu 2-3 może być objawem tych uszczelek? 1-2 jest dobrze,3-4 jest dobrze. Między 2-3 auto ciągnie/1 sek pauza/ciągnie. Dzieje się to przy spokojnej jeździe, kiedy biegi "wrzucają się" około 2200 rpm. Przy jeździe lekko szybszej, zmiana biegu tj. 3200/3500 rpm objaw nie występuje. Swego czasu wspominałem o szarpaniu auta przy ostrym skręcie w lewo, szarpanie ustało po wymianie oleju, natomiast pojawiło się...terkotanie. Nic się z autem nie dzieje, nie drży,nie szarpie, poprostu przy maksymalnym skręcie kół w lewo, terkocze. Mógłbym to porównać do dźwięku przełamującego się na pół statku :mrgreen:

Skrzynia AT/silnik 2.0 85kw

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz "donosilem" w jednym temacie, domniemalem iz padla uszczelka pod glowica. Otoz padly obie.

mało kiedy padają dwie, ale z reguły warto wymienić dwie, a jak to u siebie wykonałem poczytać można tutaj viewtopic.php?f=26&t=139110

Widzialem jak mechanik przejezdal palcem po uszczelce i palec byl mokry od plynu chlod.

to według mnie powinno ubywać więcej płynu niż jak sam piszesz

Generalnie chlodzacego tez duzo nie ubywa

dalej szarpania jest dziwne i tu nic nie poradzę

ale odnośnie

Nic się z autem nie dzieje, nie drży,nie szarpie, poprostu przy maksymalnym skręcie kół w lewo, terkocze

to przegub do wymiany na 99%, lub nie skręcać max kół ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oke,zerknę na przeguby. Dzisiaj sprawdzę też czy pojawiają się bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym w momencie jak będę wciskał gaz. Przesadziłem może z tym mokrym palcem, bo nie wyglądał tak jakby zanurzył go w wodzie,przejechał i ściągnął ten płyn z bloku. Zapachów dziwnych w kabinie nie ma, auto jedzie równo (poza tą dziwną "turbo-n/a-dziurą" pomiędzy 2-3 biegiem). Przeczytałem wątek z Twoją wymianą. Nie mam żadnego z objawów poza tym wyciekającym płynem chłod. Wciąż staram się o zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez terkotalo, z przodu wymienilem przegub, teraz terkocze z tylu, ale z tym to jeszcze sobie pojezdze, kola nie skretne, nie przeszkadza mi to, jezdze glownie w 2 osoby wiec nie ma to wplywu, bo jak raz jechalem w 4 to juz byl denerwujace, tylko ze z mam do wymiany przegub wewnetrzny(?).

A co do szarpania, mam tak samo jak Ty, kable i swiece zakupione, czekaja na wymiane :)

Jesli to nie to, to jeszcze trzeba cewki sprawdzic, modul, filtr powietrza, paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...