Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Andrzej Koper, jakby co to jest sposób żeby takie do WRX zamontować do GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Mam pytanko , bo ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź , czy ktoś ma doświadczenie jakie klocki założyć do normalnej jazdy , ale żeby nie paliły się po kilku mocniejszych hamowaniach , jak mi się zechce pojechać trochę szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 lukass, DS2500 to jest najlepszy wybór do codziennej jazdy moim zdaniem (na wszytskei 4 koła). Niemniej hamulec nadal trochę słaby w WRXie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witek, tak jak pisze Azrael, klocki w zestawie D2 to porażka, u mnie po wymianie na DS2500 jest idealnie. Na ALT'cie się sprawowały bez zastrzeżeń, a jak sie skończą tarcze założymy AP Racing :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 [ Uważam, że przebicia po 100 i więcej procent na towarze to zwyczajne przegięcie (odpuszczę już sobie mocniejsze słowa). Za czasów PeeReLu był Minister Do Spraw Cen! Naprawdę, to nie jest żart! Marzy Ci się powrót do Przeszłości? Ustaliłbys marżę np. na 10% (no bo więcej to przegięcie, że gorzej nie powiem) i np. samochód wartości 150 000 PLN stałby popsuty rok-dwa, bo nikomu nie opłacałoby się ściągnąć np. z Japonii części wartej np. 10 dolarów. Reasumując: Regulatorom Twojego pokroju mówię STANOWCZO NIEEEEEEEE!!!!!! Jeśli uważasz, że ktoś stosuje za duże marże, to załóż firmę sam i stosuj marże z Twoich snów. Może wykosisz konkurencję! Powodzenia, sorki za odrobine złośliwości i sarkazmu. Ale ja pamiętam czasy, kiedy moje auto (PF126P) stało ponad miesiąc, bo nie miałem łańcuszka rozrządu, w Polmozbycie nie do dostania, w końcu kupiłem pokątnie na giełdzie, przepłacając chyba z 1000% od ceny katalogowej, ustalonej przez Ministra. Nie dziw się zatem mojej irytacji. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 A jak to co polecacie prezentuje się cenowo i gdzie można nabyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witek, tak jak pisze Azrael, klocki w zestawie D2 to porażka, u mnie po wymianie na DS2500 jest idealnie. Na ALT'cie się sprawowały bez zastrzeżeń, a jak sie skończą tarcze założymy AP Racing :wink: Co to znaczy idealnie? Dużo szybciej zwalnia? Nie piszczą tak przeraźliwie przy muskaniu pedału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Nic nie piszczy. I hamuje tak samo za każdym razem, nawet po kilku hamowaniach z ponad 200km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się