Polini Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 na skuteczniejszy. A na jaki? 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 michal, jaki stan klockow i ile jest na nich zrobione? bo rozumiem, ze na tarczach 33kkm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JotEn Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 ilu tłoczkowe są tam zaciski? to sa te same co w STi bo ty masz SE.. jak to hamuje na STi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 w porownaniu z legacy czy gt to sa brzytwy Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampeer Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 michal, jaki stan klockow i ile jest na nich zrobione? bo rozumiem, ze na tarczach 33kkm... czym Ty sie przejmujesz ojciec? przeciez klocki sa po 130zl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 vampeer, pytalem pod innym katem... z ciekawosci ile razu michal juz zmienial klocki Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 z ciekawosci ile razu michal juz zmienial klocki To spytaj wprost: ile mm mają tarcze :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JotEn Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 czy z gory na przyklad wiadomo ze nie wejdzie na moje 17" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 PoliniTuning, zastanawiam sie nad calym setem Taroxa do Imprezy. OGS, tyl i przod wymieniony przy 28 500km na EBC Red Stuff. Z tylu sa drugie klocki, z przodu trzecie. JotEn, z przodu sa cztery tloczki. Hamuje to bardzo dobrze, ale problemy pojawiaja sie przy hamowaniu z duzych predkosci (180+) i podczas jazdy po torze, kiedy to szybko "koncza" sie hamulce. Co do Twoich felg, moze byc problem, gdyz zacisk moglby wadzic o obrecz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kg555 Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 czy moglbys dac do siebie jakies namiary bo nie moge wyslac PW (moze byc mail lub telefon) Pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 michal, zapraszamy do nas po taroxa :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 OGS, tyl i przod wymieniony przy 28 500km na EBC Red Stuff. Z tylu sa drugie klocki, z przodu trzecie. czyli mniej niz 10kkm na komplet... niezle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polini Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Jak tak czytam, to w subaru jakoś szybko te klocuszki się kończą... No, ale jak ktos bardzo lubi, to rozumiem. nie dziwię się wcale, u mnie byłoby podobie chyba. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 CIekaw jestem czy rzeczywiście można poważnie usprawnić Brembo przez wymianę na inną firmę w zbliżonym rozmiarze, jakoś mam wątpliwości. Słabości o któych michał mówisz przynajmenij zdaniem amerykanów i japońców spowodowane sa słabą wentylacją hamulców w STI. W EVO to samo ma pooć hamowac dużo lepiej. Tak jak o trarczach TarOxa nie słyszałem nic złego to słyszałem takie opinie o ich zaciskach, a ze źródeł związanych np. z teamem wyścigowym Gładysza, który swojego czasu przerzucił się z Tar-Oxa na AP racing bo Tar-Ox się nieustannie psuł. Ciekawe czy tar Ox używa oryginalnego systemu hamulca ręcznego z tyłu tak swoję drogą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Z doswiadczenia wlasnego i nie tylko moge powiedziec ze tarcze Taroxa sa mocno przereklamowane. Z zestawami podobno jest duzo lepiej ale zdania nie mam bo nie uzytkowalem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 TomekEl, a na czym polega ich przereklamowanie i jakie jest to twoje własne doświadczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Pokrzywily sie bardzo szybko w dwoch SI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JotEn Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Pokrzywily sie bardzo szybko w dwoch SI. tzn jak szybko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 1000-1500 km. Wczoraj rozmawialem z gosciem, ktory reklamuje juz czwarty komplet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 1000-1500 km. Wczoraj rozmawialem z gosciem, ktory reklamuje juz czwarty komplet. Jeśli miałby problem raz - oczywiście możliwa jest wada produktu. Jeśli reklamuje towar 4 raz - to już wada właściciela. Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz? Miałeś opowiedzieć o twoim doświadczeniu, na które się powoływałeś. Twoje historie nie trzymają się kupy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz? Może kupił 1 raz,a wymieniał już 3-krotnie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polini Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 W taki sposób to można całe życie jeździć tylko raz płacąc za tarcze. Się skrzywiły... dajcie nowe... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodan Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz? Może kupił 1 raz,a wymieniał już 3-krotnie.... Nie ma tak dobrze, niestety. Mieliśmy klienta, który reklamował pękniętą tarczę. Zdarzyło się to raz, przez ostatnie 2 lata. Wysłaliśmy tarczę do producenta. Otrzymaliśmy informację z fabryki, że tercza była użytkowana w nieprawidłowy sposób. Producent uznał reklamację wymieniając tarcze, z zastrzeżeniem, że podobna reklamacja nie będzie ponownie rozpatrzona pozytywnie. To był jedyny przypadek reklamacji, który mieliśmy na naprawdę sporą ilość sprzedanych sztuk. Ja eksploatuję tarcze taroxa G88 (nawiercane i rowkowane) naprawdę bardzo intensywnie i nigdy nie miałem problemów, ani na KJS-ach, ani na torze w Poznaniu, ani podczas codziennej, dynamicznej jazdy. A więc kolego TomekEl, ponownie proszę o podanie konkretów, w przeciwnym razie uznaję twoje informacje za (delikatnie mówiąc) mijające się z prawdą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 1000-1500 km. Wczoraj rozmawialem z gosciem, ktory reklamuje juz czwarty komplet. Jeśli miałby problem raz - oczywiście możliwa jest wada produktu. Jeśli reklamuje towar 4 raz - to już wada właściciela. Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz? Miałeś opowiedzieć o twoim doświadczeniu, na które się powoływałeś. Twoje historie nie trzymają się kupy Mam doswiadczenie z dwoma kpl. oba sie pokrzywily, malo :!: :?: . Dla ciebie nic nie trzyma sie kupy jak krytukuje produkt, ktory sprzedajesz. Nie mam zamiaru ci nic udowadniac bo jestes odporny na racjonalne argumenty (przyklad w watku a cenach wydechow H&S). W Polsce jest dziwna mania marzy 100% i dotyczy to wielu firm z branzy. Ja sam sobie sciagam wiekszosc "gadzetow" i place polowe polskiej ceny kupujac towar jako detalista a nie przedstawiciel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Zresztą, jeśli nie był zadowolony, dlaczego kupił ten sam produkt drugi, trzeci i czwarty raz? Może kupił 1 raz,a wymieniał już 3-krotnie.... Nie ma tak dobrze, niestety. Mieliśmy klienta, który reklamował pękniętą tarczę. Zdarzyło się to raz, przez ostatnie 2 lata. Wysłaliśmy tarczę do producenta. Otrzymaliśmy informację z fabryki, że tercza była użytkowana w nieprawidłowy sposób. Producent uznał reklamację wymieniając tarcze, z zastrzeżeniem, że podobna reklamacja nie będzie ponownie rozpatrzona pozytywnie. To był jedyny przypadek reklamacji, który mieliśmy na naprawdę sporą ilość sprzedanych sztuk. Ja eksploatuję tarcze taroxa G88 (nawiercane i rowkowane) naprawdę bardzo intensywnie i nigdy nie miałem problemów, ani na KJS-ach, ani na torze w Poznaniu, ani podczas codziennej, dynamicznej jazdy. A więc kolego TomekEl, ponownie proszę o podanie konkretów, w przeciwnym razie uznaję twoje informacje za (delikatnie mówiąc) mijające się z prawdą. Kolego Shodan jako znawca tematu powinienes wiedziec co uzytkujesz. Tarox G88 to tarcze rowkowane a nie rowkowane i nawiercane. Proponuje sie wyedukowac a pozniej pogadamy bo narazie delikatnie mowiac mijasz sie z prawda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now