Nyne Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Mam pytanie jakie potrzebuje części by przerobić Subaru Ipreze GT z 1993r. Nie wiem dokładnie jaka to wersja auto było przywiezione z Japonii ale juz jest przerobione. Tylko chciałbym zmienić tą skrzynie. Jest to moje 1 subaru i jestem całkiem zielony ;(. Jakie mniej więcej są to koszta i kto by mógł taka przeróbkę zrobić. Z góry dziękuje każda informacja może się przydać )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Jak nie wiesz co to za wersja to napisz Nam tu VIN, a my Ci go rozkodujemy i już będziesz wiedział :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 To pisze na tabliczce znamionowej: E-GC8 Vin GC8-017040 APPLIED MODEL GC8B48P CODE BJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 To pisze jest napisane 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 GC8B48P No to mamy tak: G - Impreza C - sedan 8 - 2,0 l turbo B - MY94 - czyli wyprodukowany końcówka 1993 r 4 - 4 drzwiowy 8 - WRX P - 4 biegowy automat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 To ile to może mieć KM 218??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Hmmm to wg. mojej wiedzy to 240KM 304 Nm. Tylko, że jak kiedyś szukałem to mi wyszło, że WRX z automatem miały obniżoną moc do 220 KM i 280 Nm... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dzieki A coś odnośnie przeróbki??? Co mi bedzie potrzebne? itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 No to teraz rozkodujmy VIN Vin GC8-017040 Wyprodukowano 28/09/1993 Kolor: 406 - Light Silver Wykończenie wnętrza: 420 - takie http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... /SEATS.jpg Silnik - EJ20G Dzieki A coś odnośnie przeróbki??? Co mi bedzie potrzebne? itp niestety tego to już nie wiem :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak na szybko to przydadzą się zapewne: - skrzynia ręczna - czujnik prędkości - wał - tylny dyfer (o przełożeniu zgodnym ze skrzynią) - nie wiem jak z półośkami na przód (może pasują, może nie). - komplet pedałów z siłownikiem hydraulicznym do sprzęgła - sprzęgło z dociskiem itp. - nie wiem czy zegary będą wymagały interwencji - może jakieś drobne prace przy wiązce elektrycznej - plastik na tunel z mieszkiem od dźwigni zmiany biegów ps. Nie szkoda Ci się w to bawić? Tej skrzyni coś dolega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 ps. Nie szkoda Ci się w to bawić? Tej skrzyni coś dolega? Koszty będą niezłe. No i do tego nie tania robocizna. :roll: Tym bardziej, że to WRX to skrzynia od GT długo w Nim nie pożyje. Trzeba jakąś mocniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W tej obecnej sa tylko 2 biegi wiec tez wymaga naprawy koszt miedzy 1000zł a 1500zł a myślę że w 4tys się zmieszczę a do upalania chyba ręczna lepsza i większa zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 4 koła za przekładkę skrzyni z robocizną? Wątpię. Lepiej naprawić ten automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 4 koła za przekładkę skrzyni z robocizną? Wątpię. Ja niestety też... A tak jak Ci napisał Aflinta to nie tylko skrzynia, ale i wiele innych części, żeby zrobić M/T z A/T :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tym bardziej, że to WRX to skrzynia od GT długo w Nim nie pożyje. Czy są jakieś większe różnice pomiędzy japońskim WRX z 1993r a europejskim GT? Do tej pory wydawało mi się, że tylko w nazwie i ewentualnie inna mapa paliwa (w JP mają wyższą LO), po remapie na pb95 będzie to co u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 aflinta, a czy nie różniły się też turbiną? Bo w WRXach był TD05, a w GTkach chyba TD04 prawda?? Ale pewności nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Poddaję się - poszperałem, poszukałem i tyle wariantów ile się pojawiło w Japonii... to chyba więcej niż u nas na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 No właśnie. To jest duży problem. Co innego piszą na niemieckich stronach, co innego na angielskich, a co innego na rosyjskich. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Chyba nikt nie przerabiał tego tematu bo coś mała aktywność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Nyne, ale co jeszcze więcej potrzebujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 A komputer ??? Trzeba od manuala czy może być ten co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Skrzynia zazwyczaj ma swój własny, niezależny od ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyne Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Potrzebuje "pedały" do subaru tylko nie wiem czy są pojedynczo czy zespolone i jakiś tłoczek hydrauliczny ze zbiorniczkiem do sprzęgła? Wiecie o co dokładnie chodzi? Albo kto może mieć coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Potrzebuje "pedały" do subaru tylko nie wiem czy są pojedynczo czy zespolone i jakiś tłoczek hydrauliczny ze zbiorniczkiem do sprzęgła? Wiecie o co dokładnie chodzi? Albo kto może mieć coś takiego? Chodzi Ci pewnie o pompę sprzęgła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 A komputer ??? Trzeba od manuala czy może być ten co jest? Potrzebujesz nowy komputer,ten od automata jest inny,współgra z kompem od skrzyni,oprócz tego wiązka elektryczna komp-silnik,pedały-wszystkie ,od manuala,siłownik wraz z zbiorniczkiem i przewodami do sprzęgła no i te wszystkie rzeczy które wymieniono wyżej i nie powiem ci że nie warto bo jakbym policzył swoje koszta związane z budową mojego ukochanego scoobiego to pewnie bym mógł do Kena Blocka dzwonić ile jego subaru kosztuje ,sam musisz policzyć na co cię stać a co tym osiągniesz,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się