Jump to content

Montaż zegarów


herrkam

Recommended Posts

Własnie wróciłem od naszych sąsiadów zza odry z nowym kompletem zegarów tanich ale dzialają (nowe VDO) mam ciśn turbo, ciśn oleju, ladowanie-volt. Pytanie gdzie znajduje sie czujnik ciśn oleju na bloku w GT 98 i jak zabrać się do montazu ciśn turbo (mam zestaw magicznych węzyków tylko gdzie to wpiąć :? )

Link to comment
Share on other sites

Własnie wróciłem od naszych sąsiadów zza odry z nowym kompletem zegarów tanich ale dzialają (nowe VDO) mam ciśn turbo, ciśn oleju, ladowanie-volt. Pytanie gdzie znajduje sie czujnik ciśn oleju na bloku w GT 98 i jak zabrać się do montazu ciśn turbo (mam zestaw magicznych węzyków tylko gdzie to wpiąć :? )

 

czujnik cisnienia oleju znajduje sie pod alternatorem(dochodzi pojedynczy kabelek z konektorem)

 

z przepustnicy wychodza 3 wezyki-mozesz sie wpiac w ktorys z nich trojnikiem i bedzie git :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

z przepustnicy wychodza 3 wezyki-mozesz sie wpiac w ktorys z nich trojnikiem i bedzie git :)

 

Jeeeju komancz to sie naszukałem w przepustnicy tych wężykow a to z kolektora wychodzą i Abt mnie oświecił

 

Dzięki za pomoc anyway

Link to comment
Share on other sites

Własnie wróciłem od naszych sąsiadów zza odry z nowym kompletem zegarów tanich ale dzialają (nowe VDO) mam ciśn turbo, ciśn oleju, ladowanie-volt. Pytanie gdzie znajduje sie czujnik ciśn oleju na bloku w GT 98 i jak zabrać się do montazu ciśn turbo (mam zestaw magicznych węzyków tylko gdzie to wpiąć :? )

 

czujnik cisnienia oleju znajduje sie pod alternatorem(dochodzi pojedynczy kabelek z konektorem)

 

Tylko wtedy nie bedzie kontrolki cis. oleju na desce, pozatym jest tam ciasno, jak czujnik bedzie duzy a obawiam sie ze tak, to nie bedzie tak prosto. W WRX jest drugie miejsce, trzeba zdjac IC i tam jest korek, podejrzewam ze w GT tez bedzie.

Link to comment
Share on other sites

mam czujnik który sie podłącza w szereg z kontrolką także wszystko zadzialało sprawnie jeżeli chodzi o miejsce to rzeczywiście alternator podnioslem na regulacji wyżej i dałem około 1,5 cm dłuższy pasek..funkcjonuje OK

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...