Kralky Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 :?: Podejrzewam, że kończy mi się katalizator, gdyż spaliny zaczynają śmierdzieć "zgniłymi jajami". W mojej wolnossącej imprezce 97' jest 1 sonda, a za nią 2 katy. Wywalić oba czy najpierw ten 2. Czym zastąpić i czy sonda nie zgłupieje. Nadmieniam, że wątki inne przeglądałem i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 pierwszy zostaw, w miejsce drugiego rurkę wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a jeżeli to pierwszy śmierdzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 W miejsce katalizatora zamiast rurki lepiej wstawić tłumik rozprężny podobnej objętości co katalizator - nie będzie ryczało w kabinie na autostradzie. A katalizator powinno się wymienić na inny katalizator Ale nie ukrywam, że sam obu nie miałem przy wolnossącym silniku, sonda nie miała problemów - bo była przed katalizatorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Magnetyzer! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 :?: Podejrzewam, że kończy mi się katalizator, gdyż spaliny zaczynają śmierdzieć "zgniłymi jajami". A to jest na pewno objaw zepsutego katalizatora :?: Kiedyś miałem Alfę Romeo i w niej od nowości czuć było siarkowodór Może zatankowałeś siakieś paliwo zasiarczone albo co :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 na 100% kat. Wiem jak śmierdzi bo w poprzednim autku też to przerabiałem. Paliwko odpada bo bez względu na to jakie leje i gdzie leję, śmierdzi zawsze po "szybszej" jeździe. Tak więc jutro wycieczka do hydraulika i najpierw wywalę ten 2 i niech wstawi tłumik. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Magnetyzer! ze dwa i strumienice :arrow: a na poważnie zostaw jeden kat, a najlepiej wymień na zamiennik z metalowym wkładem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 na 100% kat. Wiem jak śmierdzi bo w poprzednim autku też to przerabiałem. Paliwko odpada bo bez względu na to jakie leje i gdzie leję, śmierdzi zawsze po "szybszej" jeździe. Tak więc jutro wycieczka do hydraulika i najpierw wywalę ten 2 i niech wstawi tłumik. :wink: Wychodzi na to, że w nowej AR miałem zepsutego kata, bo też śmierdziało po butowaniu :shock: Ach ci Włosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 W miejsce katalizatora zamiast rurki lepiej wstawić tłumik rozprężny podobnej objętości co katalizator - nie będzie ryczało w kabinie na autostradzie. A katalizator powinno się wymienić na inny katalizator Ale nie ukrywam, że sam obu nie miałem przy wolnossącym silniku, sonda nie miała problemów - bo była przed katalizatorami. eee, nic nie ryczało po wycięciu kata (tego drugiego małego) dźwięk się trochę zmienił ale dopiero przelotowa puszka końcowa dała ryk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Kralky, jak jeszcze zdążąysz przeczytać ten post nim wywaliosz kata to radzę wywaliś pierwszego i sondę wspawać w rurę. Drugi niech sobie będzie (do badań technicznych). Ja wyciąłem dwa i drugi za tydzień wstawiłem ponownie gdyż tylko pierwszy był zapchany totalnie stąd decyzja o jego wywaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Pierwszy katalizator jest 400cpsi, a drugi 200cpsi (czyli na większe "otworki"), wiec lepiej zostawić drugi bo mniej zatyka wydech. 200cpsi to prawie jak sportowy katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ja od dziś nie mam żadnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Kralky, mam do sprzedania oba oryginalne katalizatory z 2.5 N/A US-Spec po przebiegu 10 czy 15 tysiecy kilometrow - wiec idealne. Jesli nie chesz bawic sie w performance a pozniej dochodzic gdzie jest problem i do konca nie miec pewnosci (mowie o niespodziankach z lambda) to wytnij stare, wspawaj nowe i zapomnij o temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 No i poszło. Wywaliłem 2gi., tak jak mówiliście kazałem wspawać rurkę (poza tym tak małego tłumnika rozprężnego i tak nie mieli), zrobiło się trochę głośniej , "lżej" pod pedałem :wink: i przestało śmierdzieć :!: , więc powiedzmy że na razie może być. -- 19 sty 2011, o 09:20 -- Kralky, mam do sprzedania oba oryginalne katalizatory z 2.5 N/A US-Spec po przebiegu 10 czy 15 tysiecy kilometrow - wiec idealne. Jesli nie chesz bawic sie w performance a pozniej dochodzic gdzie jest problem i do konca nie miec pewnosci (mowie o niespodziankach z lambda) to wytnij stare, wspawaj nowe i zapomnij o temacie. Jak mnie zacznie boleć głowa od hałasu to się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jak mnie zacznie boleć głowa od hałasu to się odezwę Ledwo zatrzymalem Legaca w NMnP, podchodzi gpruszko i cos tam szeleszczy Pare minut do siebie dochodzilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 grzywaczewski, widziałem, że byłeś jakiś taki osowiały i pozbawiony energii życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się