malutki Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Kumpel pokrył powłoką termoizolacyjną obudowe filtra powietrza oraz przewody dolotowe od filtra do kolektora i twierdzi, że dzięki temu powietrze dostające się do silnika jest kilka stopni chłodniejsze a auto jest żwawsze i na dodatek mniej pali. Ponieważ nie bardzo się na tym znam mam pytanie do wszystkich: co o tym sądzicie? Auto ma silnik wolnossący. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 W silnikach NA kazde "mody" z dolotem ,ktore sa zrobione z glowa + inne modyfikacje(porzadny kolektor wydechowy i reszta wydechu + ostrzejsze walki) daja kilka koni i troche Nm.Wiadomo ze im nizsza tem na dolocie tym lepiej wiec wszystkie modyfikacje ktore maja na celu obnizenie temp sa ok,ale trzeba powiedziec wprost: zadnych rewelacji nie bedzie po takich zmianach.Na scoobynecie widzialem u kilku osob w SI GT rury pokryte folia aluminiowa i porzadne odizolowanie air boxu(w wiekszosci przypadkow sa to stozki) od goracego silnika... Kazda zmiana wykonana z glowa napewno nie pogorszy osiagow a czasami nawet troche polepszy Pozdr Jacek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Niech sie podlaczy do komputra i sprawdzi temperature w dolocie, porzed i po modyfikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts