Skocz do zawartości

Problem z kluczykiem


zofx

Rekomendowane odpowiedzi

powiem tak:

 

jestem nowiciusz w jezdzie automatem i wręcz bałbym się najpierw wylaczyc silnik pozniej dac na P ale w sumie moze i mowisz prawde bo po głębszym zastanowieniu doszedlem do wniosku ze jednak moglem najpierw zgasic pozniej dac na P !!! :DDDDDDDDDD maslo maślane ale w nagrodę dam Ci pomuka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak:

 

jestem nowiciusz w jezdzie automatem i wręcz bałbym się najpierw wylaczyc silnik pozniej dac na P ale w sumie moze i mowisz prawde bo po głębszym zastanowieniu doszedlem do wniosku ze jednak moglem najpierw zgasic pozniej dac na P !!! :DDDDDDDDDD maslo maślane ale w nagrodę dam Ci pomuka :P

Ja również dość krótko jeżdżę automatem (8 miesięcy) i czasami wyłączę silnik zanim przejdę z D na P, wtedy nie można wyjąć kluczyka, trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce i dopiero przełączyć na P. Po tym bez problemu kluczyk można wyjąć ze stacyjki. Gdzieś czytałem, że takie "gaszenie" na D jest szkodliwe dla skrzyni, dlatego staram się przyzwyczaić do tej kolejności czynności.

Pozdrawiam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...