Jump to content

Legacy 98 - CIEKNIE POMPA WSPOMAGANIA


SLEPSON

Recommended Posts

Witam,

po katowaniu auta na śniegu i lodzie są objawy jak w temacie :D

Wiadomo już że pompa cieknie (lekko) a nie zbiorniczek ani uszczelka.

Teraz pytanie: czy jest sens bawić się w regenerację pompy, czy szukać innej? ...raczej używki bo na nową mogę się prędko nie doczekać..

Link to comment
Share on other sites

Witam,

po katowaniu auta na śniegu i lodzie są objawy jak w temacie :D

Wiadomo już że pompa cieknie (lekko) a nie zbiorniczek ani uszczelka.

Teraz pytanie: czy jest sens bawić się w regenerację pompy, czy szukać innej? ...raczej używki bo na nową mogę się prędko nie doczekać..

Szukaj używki , bo za nową zapłacisz więcej niż za nic . W ASO "nic" kosztuje 200 zł

Link to comment
Share on other sites

a jesteś pewny że cieknie z pompy? mnie sie też tak wydawało a lało się z uszczelki miedzy pompą a zbiornikiem.. jeżeli chodzi o regenerację pompy to gdzieś tutaj kiedyś widziałem baaardzo obszernie i dokładnie opisane co i jak :)

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem założoną pompę z WRX - pozbawiona była mankamentu tych okrągłych cieknących :) Jedyne co było pewnym problem, to nieco mniejsza siła wspomagania - podobno trzeba inny zawór jeszcze było dobrać, ale nie zgłębiałem tematu.

Link to comment
Share on other sites

Ja oczywiście żartowałem - sprawdz ile kosztuje w ASO bo chyba droga pompa nie jest ?

 

 

 

hmm... słyszałem, że nowa pompa to wydatek 600-700 zł.

Używkę dokładnie z mojego (rocznikowo i pojemościowo) modelu znalazłem na alledrogo za 300 zł, ale szukam jeszcze dalej w stolicy i okolicach bo sprawa pilna.

Ktoś też wystawia pompę "do Forestera, Legacy, Imprezy.." za 150 .. Nie wiem czy to podpasuje, jak sprawdzałem na Iparts w katalogu części to były aż 4 wersje pompy pod mój model - każda oczywiście inny kod/ inny producent.

 

Mój mechanik stwierdził zdecydowanie, że to pompa przepuszcza, a nie żadna uszczelka czy pojemnik od płynu. A przyznam że fura była w ten weekend ostro i długo katowana na śniegu :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ja bym wolał wydać trochę więcej i mieć gwarancję i przy okazji wymienić płyn . Poza tym masz to na miejscu i nie trzeba tracić czasu na kombinowanie . Gra nie jest warta świeczki , a jeśli z używką będzie coś nie tak , to nerwy i czas stracony są droższe . Kupienie śmiecia nie jest trudne , bo sprawdzisz dopiero po zamontowaniu .

Moze zarobię na zniżki w ASO na Okeciu ? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jasne, kup nową pompę za 2400 do 98 roku auta, czym to podwoisz jego wartość... :twisted::lol:

 

 

Kup używkę za 250 pln z gwarancją rozruchową, od kogoś sprawdzonego, z demontowanego auta, nie ze śmietnika, najlepiej od razu z montażem, jak będzie dobra, zapłacisz, chyba jest to wykonalne w stolicy?

 

Popytaj chłopaków z Wawy na PW, bo na tym Forum jest zabronione reklamowanie innych źródeł części niż ASO, ale chyba jest logiczne, że żaden normalnie myślący człowiek nie kupi pompy za 2400 do dwunastoletniego pojazdu... :twisted::lol:

 

Są w handlu jakieś reparaturki, czy inaczej komplety naprawcze....ale czy to zagra, nigdy nie wiadomo, bo nie wiadomo, co dokładnie się w pompie zużyło, a taki komplet kosztuje tyle, co używana pompa....leon przerabiał ostatnio ten temat w swoim legacu 98

Link to comment
Share on other sites

IRAZU - dzięki za namiar, dzwoniłem, ugadałem, cena za używkę na gwarancji rozruchowej do przyjęcia (300).

 

Jeszcze się trochę porozglądam, ale chyba w końcu zamówię u nich. Mechanik powiedział, że na obecnej spokojnie mogę jeździć, tylko mam nie szaleć i sprawdzać codziennie poziom płynu.

 

Dzięki za wsparcie.

Link to comment
Share on other sites

IRAZU - dzięki za namiar, dzwoniłem, ugadałem, cena za używkę na gwarancji rozruchowej do przyjęcia (300).

 

Jeszcze się trochę porozglądam, ale chyba w końcu zamówię u nich. Mechanik powiedział, że na obecnej spokojnie mogę jeździć, tylko mam nie szaleć i sprawdzać codziennie poziom płynu.

 

Dzięki za wsparcie.

Brałem od nich parę klamotów i problemów nie miałem . Jesli jest coś nie tak to zwracają pieniądze .

Myślałem że ta pompa kosztuje z 600zł i to wszystko :shock:

Link to comment
Share on other sites

Okrągła pompa, czy nowa, czy używana jaka była w Legacy II i tak najpóźniej po 10 tys km będzie mokra. Wsadź kanciaka z WRX/GT :) A jeszcze lepiej jakby pompa była osobno a zbiorniczek z cieczą na błotnik poszedł :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...