pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam, przymierzam sie do kupna subaru sti z 2.0T. Najbardziej odpowiadajaca mi specyfikacja to niebieska impreza z ostatnim wypustem silnika 2.0T (z nowa deska rozdzielcza) z dccd. Niestety obserwuje rynek od dwoch miesiecy i ciezko cos trafic do budzetu jaki mam czyli kolo 60k zl. Nie mniej jednak sadze, ze z pewnych elementow moge zrezygnowac jesli cos mozna 'dolozyc' pozniej. I tak myslalem ze moglbym wziasc rocznik 2003-2004 a pozniej przelozyc deske czy dorzucic dccd. Wczoraj jednak doczytalem czy sa jednak wieksze roznice miedzy tymi rocznikami np rozstaw srub. - Czy zaszly jeszcze jakies wieksze zmiany? - czy warto jednak poczekac dluzej i znalezc auto z takiej daty? - I no wlasnie jakie sa koszty czesci i robocizny zeby pozniej dorzucic dccd. Zalezy mi na takim montazu aby wygladalo to w pelni seryjnie (jesli to mozliwe)? - czy jesli sie okaze ze jednak kupie rocznik 2004 ale jescze przed liftem to czy jest problemem zmiany kokpitu ? Nie bede ukrywal, ze ten starszy wyglada jak w poczatkowych rocznikach forda Ka czy innego gowna. Jakie to koszta? - czy po zrobieniu wydechu (od kolektora wydechowego) i dorzuceniu blow offa trzeba robic remap ? Jezdzilem takim egzemplarzem i jezdzilem seryjnym egzemplarzem. Mam odczucie spadku mocy - czy duzym problemem jest zrobienia remapu kompa z prodrive? Czy wiarze sie to z wymiana sterownika czy firmy sobie spokojnie z tym radza? - Czy wersja prodrive jest atrakcyjniejsza w sprzedazy niz "zwykla" ? Pozdrawiam Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 pakarod :arrow: viewtopic.php?f=15&t=139006&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 elmo wierz mi, ze wszystkie oglsozenie dokladnie sledze i to rowniez widzialem Ale niestety jest poza moim zasiegiem cenowym a do tego nie ma dccd i nie jest niebieski A jak odpowiedzi na reszte pytan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 jeśli koniecznie chcesz STI z DCCD może dozbieraj jeszcze trochę bo w tych pieniądzach ciężko będzie Ci trafić dobrze utrzymany samochód. Ja deskę mam obszytą alcantarą i jest git niestety, mówimy o autach 6-7letnich które limuzynami nie są więc trudno wymagać finezji od projektantów. Jeśli uwolnisz wydech remap jest konieczny, poczytaj na forum o blow-off'ie bo różne opinie tu spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 mysle, ze nie ma co prowadzic dyskusji nt wyposazenia, jest jakie jest. W moim passacie z 99r mam o niebo lepsze a auto jakies 50k mniej kosztuje Nie mniej jednak wnetrze te po sierpniu 2004 wyglada ciut lepiej wiec dlaczego mam sobie takiego nie sprawic? Wydajac 60k na auto 6-7letnie mam prawo troche pogrymasic Odpowie ktos na techniczne pytania z dokladaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Passat to innego rodzaju auto więc możesz od niego wymagać, aż dziw że w STI jest klima STI to nie Passat, nie trafisz go u każdego handlarza więc z tym grymaszeniem to nie przesadzaj :wink: nie chcę przez to powiedzieć "bierz co jest" ale odpowiedz sobie na pytanie ile SI jeździ po naszych drogach ?? W tym ile modeli STI i namów teraz właściciela by je oddał, gdy SIP w alternatywie oferuje nówkę za 240tys. i dłuugo, długo nie ma nic dopiero Foka RS jest w przyzwoitych pieniądzach. Sam myślałem o zamianie mojego STI bo do klientów dziwnie nim jeździć ale co kupię ?? Postanowiłem żonie na wiosnę kupić jakiś mały dupowóz, a sam się przesiądę do dyszla. Może zacznę wówczas jeździć do kościoła co by STI z garażu wyprowadzić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Mont bez urazy ale zachowujesz sie jak użytkownik windowsa ograniczony wyobraźnią programistów Ktoś kto płaci 240tyś za nowe subaru może chyba wydać jeszcze te kilka tysi na taki nowatorski gadget jak tempomat, podgrzewane fotele, radio na cd czy climatronic Czasy kiedy subaru czy evo było przeznaczone tylko dla kierowców rajdowo/sportowych minął i dziś te auta są kierowane dla troche bardziej zamozniejszych ludzi, ktorzy chca miec frajde z jezdzenia na codzien. Mozna wiele o tym dyskutowac. Przesiadajac sie z auta lepiej wyposazone tanszego 5razy chcialbym zachowac minimum wygody. Dlatego tez mysle o dostepnosci foteli z solberga zeby sobie grzac dupe jak bede wsiadal do auta ze stoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ktoś kto płaci 240tyś za nowe subaru może chyba wydać jeszcze te kilka tysi na taki nowatorski gadget jak tempomat, podgrzewane fotele, radio na cd czy climatronic Czasy kiedy subaru czy evo było przeznaczone tylko dla kierowców rajdowo/sportowych minął i dziś te auta są kierowane dla troche bardziej zamozniejszych ludzi, ktorzy chca miec frajde z jezdzenia na codzien. piszesz o modelu ad.2010, a Ty masz trochę okrojony budżet i kupujesz samochód z pierwszej połowy kończącej się dekady ale jak się przesiadasz z passata to masz prawo wymagać. już się zamykam, nie moja sprawa - powodzenia w zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 W 2004 czy 2005 roku sytuacja byla podoba Ale wciaz nie mam odpowiedzi na swoje pytania :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Nie ma sensu kupować starszego rocznika i później przerabiać go na MY05. Po pierwsze zrobisz z tego jakiś dziwny ulepek, a po drugie będzie to bardzo drogie. Jeśli decydujesz się na STi z tych lat (najlepszych ) pamiętaj, że to ostatnie z porządnych cywilnych rajdówek spod znaku Subaru. Ciężko tam o jakieś kompromisy i wygody. Dla większości ludzi wykończenie jest spartańskie, zawieszenie twarde, a wydech zbyt głośny. Trzeba mieć na uwadze parę drobnych ciekawostek -> z czasem coś zaczenie skrzypieć (szczególnie jeżdżąc po polskich drogach), coś szumieć, coś wyć i tak na okrągło Potem zaczynają się pytania na forum typu "wtf?!?" a w odpowiedzi najczęściej dostaniesz "ten typ tak ma" i to jest piękne Dobrze się nad tym zakupem zastanów, bardziej mi dla Ciebie pasuje tzw. Lanos czyli model 2008 lub ewentualnie inna marka 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ok rozumiem ze robienie ulepa nie ma sensu. Jak jest z przelozeniem dccd ? to tylko kwestia skrzyni, sterownika i dyfra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 zeby dorzucic dccd to musisz miec skrzynke z dccd lub przelozyc dccd do swojej skrzyni. do tego sterownik neetronicsa i gra. Twoj passat jeszcze zyje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakarod Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 the.wolf passat jest wiecznie live ;P Ale czas cos zmienic w zyciu Napisalem Ci priv na innym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 to tylko kwestia skrzyni, sterownika i dyfra? tylko? Oczywiście jest jeszcze parę innych pierdół typu przełącznik, zegary itp. Poza tym MY05 różni się od swoich poprzedników innym rozstawem osi i kół tylnych, inną szperą z przodu, rozstawem 5x114,3 a to przy okazji "przeszczepu" oznacza wymianę zawieszenia, hamulców i masy innych rzeczy o których teraz nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się