Skocz do zawartości

pakarod

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    ITR

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pakarod

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. the.wolf passat jest wiecznie live ;P Ale czas cos zmienic w zyciu Napisalem Ci priv na innym forum
  2. ok rozumiem ze robienie ulepa nie ma sensu. Jak jest z przelozeniem dccd ? to tylko kwestia skrzyni, sterownika i dyfra?
  3. W 2004 czy 2005 roku sytuacja byla podoba Ale wciaz nie mam odpowiedzi na swoje pytania :?
  4. Mont bez urazy ale zachowujesz sie jak użytkownik windowsa ograniczony wyobraźnią programistów Ktoś kto płaci 240tyś za nowe subaru może chyba wydać jeszcze te kilka tysi na taki nowatorski gadget jak tempomat, podgrzewane fotele, radio na cd czy climatronic Czasy kiedy subaru czy evo było przeznaczone tylko dla kierowców rajdowo/sportowych minął i dziś te auta są kierowane dla troche bardziej zamozniejszych ludzi, ktorzy chca miec frajde z jezdzenia na codzien. Mozna wiele o tym dyskutowac. Przesiadajac sie z auta lepiej wyposazone tanszego 5razy chcialbym zachowac minimum wygody. Dlatego tez mysle o dostepnosci foteli z solberga zeby sobie grzac dupe jak bede wsiadal do auta ze stoku
  5. mysle, ze nie ma co prowadzic dyskusji nt wyposazenia, jest jakie jest. W moim passacie z 99r mam o niebo lepsze a auto jakies 50k mniej kosztuje Nie mniej jednak wnetrze te po sierpniu 2004 wyglada ciut lepiej wiec dlaczego mam sobie takiego nie sprawic? Wydajac 60k na auto 6-7letnie mam prawo troche pogrymasic Odpowie ktos na techniczne pytania z dokladaniem?
  6. elmo wierz mi, ze wszystkie oglsozenie dokladnie sledze i to rowniez widzialem Ale niestety jest poza moim zasiegiem cenowym a do tego nie ma dccd i nie jest niebieski A jak odpowiedzi na reszte pytan?
  7. Witam, przymierzam sie do kupna subaru sti z 2.0T. Najbardziej odpowiadajaca mi specyfikacja to niebieska impreza z ostatnim wypustem silnika 2.0T (z nowa deska rozdzielcza) z dccd. Niestety obserwuje rynek od dwoch miesiecy i ciezko cos trafic do budzetu jaki mam czyli kolo 60k zl. Nie mniej jednak sadze, ze z pewnych elementow moge zrezygnowac jesli cos mozna 'dolozyc' pozniej. I tak myslalem ze moglbym wziasc rocznik 2003-2004 a pozniej przelozyc deske czy dorzucic dccd. Wczoraj jednak doczytalem czy sa jednak wieksze roznice miedzy tymi rocznikami np rozstaw srub. - Czy zaszly jeszcze jakies wieksze zmiany? - czy warto jednak poczekac dluzej i znalezc auto z takiej daty? - I no wlasnie jakie sa koszty czesci i robocizny zeby pozniej dorzucic dccd. Zalezy mi na takim montazu aby wygladalo to w pelni seryjnie (jesli to mozliwe)? - czy jesli sie okaze ze jednak kupie rocznik 2004 ale jescze przed liftem to czy jest problemem zmiany kokpitu ? Nie bede ukrywal, ze ten starszy wyglada jak w poczatkowych rocznikach forda Ka czy innego gowna. Jakie to koszta? - czy po zrobieniu wydechu (od kolektora wydechowego) i dorzuceniu blow offa trzeba robic remap ? Jezdzilem takim egzemplarzem i jezdzilem seryjnym egzemplarzem. Mam odczucie spadku mocy - czy duzym problemem jest zrobienia remapu kompa z prodrive? Czy wiarze sie to z wymiana sterownika czy firmy sobie spokojnie z tym radza? - Czy wersja prodrive jest atrakcyjniejsza w sprzedazy niz "zwykla" ? Pozdrawiam Pawel
  8. mega ciekawy watek, jestem niemalze w tej samej sytuacji Ktos odpowie jak wyglada sprawa zakupu auta ze Szwajcarii ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...