Jump to content

Cos puka w zawiasie


ukaszWRX

Recommended Posts

witam, w moim wrxie gdy krece kierownica w prawo lub lewo czasem slychac jak cos puknie :roll: (tak glucho :evil: ) ostatnio auto bylo na przegladzie i kazalem im to sprawdzic, powiedziano mi ze zawias jest w b.dobrym stanie i nie ma prawa nic w nim pukac a jednak puka :evil:

ktokolwiek moze podpowiedzic mi co to moze byc :idea:

dzieki

Link to comment
Share on other sites

ponoc wszystko sprawdzali :| kurde jakbym bym w PL to podjechal bym do N.Sacza i tam napewno by mi to zdiagnozowali :twisted:

 

 

no wlasnie :mrgreen:

zormawialismu juz o tym :mrgreen:

ja jade do polski 18 grudnia :mrgreen: moge wziac na sprawdzenie :twisted:

Link to comment
Share on other sites

witam, w moim wrxie gdy krece kierownica w prawo lub lewo czasem slychac jak cos puknie :roll: (tak glucho :evil: ) ostatnio auto bylo na przegladzie i kazalem im to sprawdzic, powiedziano mi ze zawias jest w b.dobrym stanie i nie ma prawa nic w nim pukac a jednak puka :evil:

ktokolwiek moze podpowiedzic mi co to moze byc :idea:

dzieki

 

Witam w klubie luzów na maglownicy :mrgreen: Z tego co mi wiadomo do bolączka wielu z nas. Ja też szukałem luzów w zawiasie :lol: i nie znalazłem. Mnie czeka regeneracja, bo nie chcę kupować niewiadomej używki, a tak mam przynajmniej gwarancję na 2 latka. Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

ukaszWRX,

Nie opisujesz szczegółowo,czy na postoju też puka? Zdarza się ,że puka łożysko w poduszce amortyzatora właśnie przy skrętach.Gdy na postoju,to kręć a ktoś trzyma za poduszkę i wyczuwa.Magiel powinien Ci pukać przy szarpaniu kierą na postoju.Sprawdź przy pracujacym silniku.Bez silnika stukami się nie przejmuj.

Zacznij od poduszki-najprościej.Przy maglu też niech ktoś rękę trzyma-najlepiej na podnośniku lub kanale.Zwróć uwagę ,że tu może być róznica, czy kola odciazone ,czy nie.

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

witam, w moim wrxie gdy krece kierownica w prawo lub lewo czasem slychac jak cos puknie :roll: (tak glucho :evil: ) ostatnio auto bylo na przegladzie i kazalem im to sprawdzic, powiedziano mi ze zawias jest w b.dobrym stanie i nie ma prawa nic w nim pukac a jednak puka :evil:

ktokolwiek moze podpowiedzic mi co to moze byc :idea:

dzieki

To napewno jakiś pukacz :idea:

Link to comment
Share on other sites

respect, te stuki to slychac jak auto sie "toczy" i krece kierownica w prawo i lewo,nic nie szarpie przy kreceniu :!:

dzisiaj rowniez uslyszalem taki sam gluchy stuk jak przejezdzalem przez rondo troszke szybciej :idea::evil: na dniach podjade do jakiegos mechanika i napisze czy cos znalezli :|

Harvester, ja wiem ze to jakis pukacz :twisted: i musze go znalesc i wyeliminowac :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...