GranDesign Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, jak w temacie chciałbym się dowiedzieć, czy myślał ktoś z was o zmianie Justyny II 2001 na "sztywną tylnonapędówkę" z ewentualnie dołączanym przednim napędem (jeżeli taki będzie można zrobić, głównie na okres zimowy, jednak 4x4 może się przydać), mowa tutaj o napędzie dołączanym przez kierowcę, nie z automatu. Zastanawiam się jakby taki mały "monster" po lekkiej obróbce silnika (dodaniu kilku koni podchodząc max pod 100) zachowywał by się w jeździe bokiem (drift). Teoretycznie przy tak lekkiej wadze nie powinno być beznadziei. P.s. uprzedzam, że zmiana samochodu na BMW nie jest możliwa, ponieważ Justy ma przejechane, aż 30tyś km (samochód otrzymany w spadku) i po zmianie samochodu przeze mnie zostanie przekazany na ręce narzeczonej. Za zainteresowanie gorąco dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 justy do driftu Dobrze mieć marzenia, aby sensownie polecieć bokiem musiałbyś zredukować wagę do 600kg. Jak masz parcie na latanie bokiem to ja Ci polecam nissana Justy to jest mały, kochany samochodzik, który sporo potrafi jednak super man-em nie jest i nigdy nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 W teorii byłby mozliwy taki zabieg w Justy I generacji - wyjecie przednich półosi i już mamy RWD (bo rozwiązanie napędu na to pozwala). Jednak w Justy II napęd już jest rozdzielany inaczej i będzie to chyba trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GranDesign Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Wyciągnięcie przednich półosi i złączenie napędu tylnego na sztywno przy odchudzonym tyle (tylko, że tam nie ma z czego odchudzać :/ chyba, że kanapę wyrzucić ) teoretycznie pozwoliło by na latanie bokiem. Masa własna szacowana jest na 960kg i zmniejszenie wagi o 100kg pozwoliło by na zabawę. W tym przedsięwzięciu nie mówię o zawodach, tylko o zadziwianiu ludzi kiedy "swift"(duża liczba osób tak postrzega Justynę II) przed ich oczyma leci bokiem po rondzie I tutaj pojawia się pytanie, czy warto? Jeżeli chodzi o bawienie się w rajdy po jakimś nie za trudnym terenie u mnie odpada bo wiem, że po kilku minutach rozbiłbym samochodzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 W teorii byłby mozliwy taki zabieg w Justy I generacji - wyjecie przednich półosi i już mamy RWD (bo rozwiązanie napędu na to pozwala). Jednak w Justy II napęd już jest rozdzielany inaczej i będzie to chyba trudne. Jeździłem tak, bardzo fajna zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Chyba jednak własności trakcyjne Justy 4x4 działają na jego opinię i korzyść.... z tą mocą i momentem to raczej do driftu niespecjalnie...chyba ze na lodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się